צרכנות

אחסנה עצמית – הטרנד שיכבוש גם אותך!

מה זה אחסנה עצמית ?

אחסנה עצמית או כפי שהשיטה נקראת בארצות הברית SELF STORAGE נהוגה מעבר לים זה זמן רב. השיטה בעצם נותנת מענה לאנשים כמוני וכמוך שצריכים מקום פרטי ונגיש לשים כל מיני חפצים וציוד עם גישה נוחה ויומיומית מבלי להתעסק עם מחסנים גדולים להשכרה בהתחייבות לטווח ארוך או בתשלום גבוה ובלי להיות תלוי בגורם כזה או אחר אלא באים לתא אחסנה משלך, מכניסים משהו מוציאים משהו, תמיד בזמן שלך ומתי שמתאים לך לבוא.

למי יש היום מקום מיותר?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מי לא צריך מקום פרטי לדברים שלו? תמיד יש חבילות, מזכרות, מתנות, אלבומי תמונות, ציוד אישי, אופניים, ארונית מיותרת, ספרי לימוד, צעצועים ששומרים בין ילד לילד או מיטת תינוק, מוטות סוכה או כלי פסח, כלי גינה, בגדי חורף ומה לא? הכול אפשר לשים במחסן קטן משלכם עם מנעול משלכם בלי לשמור בדירה ולמלא את כל הארונות בשטויות עד אפס מקום.

10 שקלים ליום…

השכרת מחסן קטן בשיטת אחסנה עצמית לא יקר בכלל ואפשר להשיג משהו צנוע במחיר שווה לכל כיס, אם זה מפנה לכם חדר בבית אז זה בכלל משתלם, וגם אם לא מעבר לנוחות והארגון לא צריך לקרוע את הכיס בשביל עלות אחסנה עצמית שכזו המחיר החודשי בסביבות 300 שקלים תלוי בגודל המחסן משום שיש כמה גדלים שונים (החל מ 280 שקל למחסן הקטן ביותר).

צילום: pixbay

שירותי אחסנה במרכז הארץ

ישנם היום הרבה אפשרויות אחסנה ולנו בחברת אחסון כל יש 3 סניפים במרכז הארץ: בראשון לציון, ליד גדרה וליד שדה התעופה, לכל סניף יש את הייחודיות שלו ואת אפשרויות האחסון המיוחדות שלו בסוגי המחסנים באפשרויות ההגעה בהציע השירותים הנלווים בימי ושעות הפעילות כך שיש באמתחתנו להעניק לכם את כל פתרונות האחסון במרכז לכל לקוח בכל זמן ובכל מקום כדי שתהיו מרוצים עד הגג 🙂

מתקני אחסנה בטוחים ומוגנים

מה בסך הכול אנחנו צריכים? מקום בטוח ושמור מפני כל פגע לכל משך תקופת האחסון, על כן חברת האחסנה חייבת לספק לכם מחסני אחסון נקיים, בלי מזיקים, מכרסמים, נמלים, ושאר דברים שההדברה יפה להם…. מה עוד? ביטוח כמו שצריך שמגן מפני נזקי אש ומים, אחריות מלאה על נזקים שיכולים להיגרם בטווח האחסון, כיסוי מפני פריצה ויותר חשוב, לצייד את מתקן האחסון בכל אמצעי מיגון הקיים בשוק כדי לישון בשקט בזמן שהדברים שלכם באחסון.

מחסני אחסון גם לרהיטים

אחסנת ריהוט קל כדוגמת ארוניות, קומודה, שולחן קפה וויטרינה ועד אחסון רהיטים יקרים או כבדים כדוגמת ספרייה עתיקה שולחן מטבח גדול או פסנתר אינם נכללים בדרך כלל באותה הקטגוריה של אחסון עצמי אלא במחסן המיועדים לאחסון תכולת דירה. אבל אל דאגה אצלנו כל האופציות על השולחן" חברת אחסון כל תיתן מענה לכל צורך ותספק יחידת אחסון בגודל שאתם צריכים בהתאם לנפח המתבקש.

לשלם רק על מה שמביאים וזהו.

חברת אחסון כל נוהגת בשיטה של השכרת מחסן לפי חודש בחודשו בהתאם למשך הזמן שתרצו בלי להתחייב מראש לאיזה תקופה תצטרכו ובלי לשלם מראש על כל התקופה גם אם זה אחסנה לטווח של חודשיים שלושה כל מה שאתם צריכים לשלם זה רק תשלום חודשי עבור אותו החודש בלבד, כך בכל פעם מאריכים את טווח האחסון פעם נוספת עד שמחליטים שזהו זה יוצאים מהאחסון…

מה קורה שפתאום צריכים מחסן גדול יותר?

אל דאגה, תמיד תמיד, בכל שלב תוכלו לשנות את נפח האחסנה שלכם בהתאם לתכולה, אם תביאו עוד דברים ותצטרכו עוד מקום חברת אחסון כל מציעה לכם לעבור בין יחידות האחסון לפי הצורך שלכם ולכן תקבלו מחסן גדול יותר שיספיק להכל, כמובן שהמצב יכול להיות בדיוק ההפך, שעם הזמן תוציאו לאט לאט חפצים וציוד ותצטרכו מחסן קטן יותר, גם במקרה זה תוכלו לעבור לתא אחסנה קטן יותר ולשלם מחיר זול יותר, הכול לפי הצורך ולפי השעה, אתם קובעים ואתם מחליטים, כמה פשוט ככה קל.

 

Back to top button