צרכנות

3 עצות מחכימות להובלות משרדים – קצר ולעניין

אספנו לכם שלוש נקודות מבט שונות על הליך הובלת המשרדים של החברה מזווית של בעלי המקצוע בשיתוף הידע של חברת הובלות האחים יששכר בעלת 30 שנות ניסיון בענף.

תמונה: אתר Pixabay.
  1. ידעו את כל העובדים על כוונתכם לעבור

הובלת משרדים למקום חדש הוא לא רק צעד טכני עסקי גרידא, מדובר בקשיי התאקלמות מחדש גם של העובדים במשרד. בסך הכל מעבר מקום עבודה הוא לא פחות קשה ממעבר דירה ובהיבטים מסוימים לעיתים הוא אף מאתגר יותר, מלחיץ ומעלה חשש על עתידו התעסוקתי של העובד.

מחקרים הראו שהתמודדות רגשית עם בעיות לוקחת זמן עיכול לפני יותר מאשר זמן הסתגלות שאחרי. המעט שאתם יכולים לעשות למען העובדים שלכם היא התחשבות ברגשותיהם באמצעות הכנה וגילוי דעת כמה שיותר מוקדם ולומר להם בצורה ישירה: "עוד מעט אנחנו עוברים, אל תדאגו, הכל יישאר אותו הדבר, רק בבניין חדש יותר" .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כדאי לומר לכולם, מעובדי הניקיון של חברת כח האדם ועד הספקים הגדולים. צעד שכזה הוא בעל שני יתרונות מהותיים לעסק שלכם; האחד, החברה נתפסת כאחראית, מתחשבת ואמינה – מה שיתורגם ישירות ליחסי ציבור מעולים ומיתוג איכותי.

השני: הודעה בדבר הובלת המשרדים למקום חדש שמגיעה בהפתעה נתפסת ע"י השותפים העסקיים כמהלך פזיז ואימפולסיבי, אפילו אם תכננתם את ההעברה שנה מראש. השיפוט שלנו עובד רק על הזמן בין ההתראה להעברה בפועל, אם זמן זה קצר, תודעתית הוא ייחשב כנמהר ושרירותי.

  1. וודאו שהמשרדים החדשים מוכנים וערוכים

הדבר הכי חמור שיכול להתרחש לאחר הובלת משרדים הוא לגלות שהמקום לא מוכן, זו לא רק בעיה שצריך לפתור (וזה אפילו בעיה חמורה יותר מנזק לרכוש במהלך ההובלה).

אי המוכנות של המשרדים יוצרת עשרות בעיות משנה, נזק לאספקה בזמן, הפסד ימי עבודה, הסתכנות בקנסות על אי עמידה בלו"ז, בלבול ויציאה משיווי משקל עסקי, דחיית פרויקטים ואי יכולת לקבלם או להתחייב, דרדור ופגיעה במוניטין ועוד ועוד. מכאן מובן עד כמה צריך לתת את הדעת על הנחיצות של העניין ולהיות עם יד על הדופק שהמשרדים מוכנים.

הדברים העיקריים שצריך לבדוק הם שהבניין עצמו שמיש וראוי החל ממעליות ועד חיבור לחשמל, טופס 4 גישה לתחבורה למשאיות הובלה ולמנופים, תאורה מערכת אזעקה, מים וביוב, אישורים מהעירייה, אוורור ומיזוג מטבח ושירותים, טריוויאלי אך הכל יכול לקרות…

בנוסף ודאו שכל מרכזיות הטלפון, רשת המחשבים, חיבורים שקעים מפצלים בעמדות העבודה ובחדרי השרתים, במזכירות, בהנהלה ובלובי, הכל פועל עובד ותקין.

  1. העברת משרדים מוצלחת תלויה בחברת הובלות מקצועית

לא כל מה שתעשו (גם אם תעשו זאת בצורה המושלמת) תלוי בכם, זה תלוי בשותפים למעבר, לכן אם אתם רוצים שהכל יעבור בצורה חלקה אל תעבדו כתף לכתף עם מישהו שאתם לא סומכים עליו בעיניים עצומות, חד וחלק.

הובלת משרדים בחברה אמינה ומקצועית פירושה הובלה עם צוות מיומן ומנוסה, עם חומרי אריזה מעולים וללא הגבלה, עם אחריות וביטוח מלאים על ההובלה עד לתפעול אחרון המחשבים במשרדים, אספקת שירותים ועזרים נלווים כמו מנופי העמסה, עגלות שינוע ובמות הידראוליות, העמדת עשרות משאיות הובלה בו זמנית לביצוע העברת כל המשרדים במקביל לחסכון ימי עבודה ולמזעור הפסד זמן יקר.

חברת הובלות אמינה שכזו חייבת להציג בפניכם רזומה והמלצות על ביצוע פרויקטים גדולים מוכחת לא אחת ולא שתיים אלא עשרו אם לא מאות הובלות בקנה מידה שווה להובלת המשרדים שלכם. חברת אחים יששכר בין החברות המובילות בענף הובלות המשרדים בארץ ומהוותיקות בתחום תשמח לתת לכם שירות יוצא דופן ברמה בינלאומית.

Back to top button