אינטרנטמבזקיםמומלצים

משחק שפותח בישראל מעניק לשחקנים כסף אמיתי

המשחק SellFee שפותח בישראל מעניק לשחקנים כסף אמיתי במקום נקודות וירטואליות.

הרעיון בבסיס האפליקציה הוא שהשחקן עוסק בהקמת חנות וירטואלית, מנהל אותה ומשווק את המוצרים. אבל הפעולות שהשחקן מבצע במשחק מתורגמות על ידי האפליקציה לפקודות ניהול של חנות אינטרנטית אמיתית. המכירות שהשחקן מצליח להשיג במשחק הן למעשה עסקאות רכישה אמיתיות, באמצעותן מרוויח השחקן עמלות המועברת לחשבון הפייפאל שלו. בשונה ממשחקים המתגמלים בסתם נקודות.

המשחק אינו מצריך השקעה כספית מצד השחקן להקמת אתר או רכישת מוצרים, וגם אינו מצריך להשקיע באריזה ומשלוח בדואר. מלאי המוצרים של השחקן מבוסס על שיטת מכירה והפצה הנקראת דרופ-שיפינג, בה השחקן (המשווק) אינו מחזיק בסחורות במלאי אלא רק עוסק בשיווק. המשחק מעביר אוטומטית את פרטי ההזמנות לסיטונאי המחזיק בסחורות ומטפל במשלוחים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מאחר והשחקן אינו צריך להתחייב לאחזקת מלאי אפשר לגוון בין המוצרים הנמכרים. SellFee מאפשרת לשווק דגמי טלפונים, טאבלטים ומכשירי מובייל. קונסולות משחק כמו פלייסטיישן ואקסבוקס, טלוויזיות. וגם עסקאות קטנות יותר של צעצועים, גדג'טים, מוצרים נלווים לסלולר ועוד. כך כל שחקן יכול לאגד מוצרים מגוונים בהתאם לאופי החנות שהוא מנהל.

לדברי תומר וורשאואר נוני, מנכ"ל ומייסד SellFee: "למרות שרק השקנו את המשחק אנו כבר פועלים ברחבי העולם. ישנם שחקנים שהספיקו לבצע מכירות במאות דולרים בחודש דרך החנויות שלהם. אנו בעידן שהעולם עובר למסחר אינטרנטי אך עדיין רבים אינם יודעים כיצד להקים, לנהל ולשווק חנות אינטרנטית. כדי להדביק את הפער מהעולם הישן לתקופה הנוכחית SellFee מאפשרת ללמוד את התחום תוך כדי משחק, כשהשחקן צובר ידע מקצועי וניסיון מעשי שיכולים לשמש אותו גם בזירות סחר נוספות כמו אמזון, eBay ועוד."


אפליקציית SellFee זמינה לטלפונים ולטאבלטים של אנדרואיד ואפל, קישור להורדת האפליקציה:

Back to top button