מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום נגד 3 צעירים תושבי ירושלים בגין עבירת שוד וניסיון שוד

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שלושה צעירים בני 19-22 מירושלים בגין עבירת שוד וניסיון שוד.

על פי האישום הראשון, ביום 26.2.18 לפנות בוקר הגיעו הנאשמים ברכבו של עמנואל לוי לחנות הנוחות "סופר דניה" הממוקמת בתחנת הדלק פז בירושלים במטרה לשדוד אותה. לשם ביצוע השוד היה חיים זונדל אברמסון חמוש בסכין ודן אברהם לוי בגז מדמיע. השוד בוצע בשותפותו של עמנואל לוי אשר היה שותף לתכנון השוד, הסיע את הנאשמים למקום האירוע, שימש כתצפיתן בעת האירוע ומילט את אחד הנאשמים לאחריו. במהלך האירוע, נטלו הנאשמים מן החנות סכום של כ 3,100 ש"ח, בקבוקי וודקה וקופסאות סיגריות.

על פי האישום השני, יומיים לאחר מכן, לפנות בוקר, הגיעו הנאשמים ברכבו של עמנואל לוי לחנות הנוחות "מנטה" בתחנת הדלק בצומת אורה, במטרה לשדוד את החנות. חיים זונדל אברמסון ניסה לבצע את המעשה כשהוא חמוש בסכין ובגז מדמיע. דן אברהם לוי ועמנואל לוי המתינו לו מחוץ לחנות במטרה למלטו מן הזירה. חיים זונדל אברמסון נוטרל על ידי מוכר החנות. משבושש אברמסון לחזור, ולאחר ששני הנאשמים הבחינו בניידת משטרה שהגיעה לחנות, הם נמלטו מהמקום ברכב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כבר באותו היום (28.2.18) פשטו חוקרים ובלשים של המשטרה על ביתם של החשודים הנוספים בצפון העיר, עצרו אותם וערכו חיפוש בביתם, במהלכו נתפס רכוש שעפ"י החשד נשדד מהחנות בצומת דניה, ובו כסף מזומן, בקבוקי אלכוהול וסיגריות. עוד תפסו השוטרים תחמושת, אמצעי לחימה שונים וחלקי נשק. הרכב שעפ"י החשד שימש את החשודים בביצוע העבירה, נתפס גם הוא וככל הנראה יחולט.

התיק נחקר על ידי תחנת מוריה במשטרת ישראל.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

(אילוסטרציה)

Back to top button