מבזקיםפוליטי / מדיני

מחבלים ראוי שיקברו בלילה באין רואים!

היום (רביעי) עברה הצעת חוק תיקון פקודת המשטרה (קביעת תנאי לוויות למחבלים) של חה"כ ד"ר ענת ברקו אשר מוזגה להצעה הממשלתית של השר ארדן והשרה שקד, בקריאה שניה ושלישית.

חה"כ ד"ר ענת ברקו אמרה בתגובה: "זה ברור שלא מדובר כאן בקבורת מחבלים, אלא במניעת מופעי שטנה והסתה כפי שראינו באום אל פחם. לצערי, אף לא ח"כ אחד מהרשימה המשותפת התנצל בפני משפחות השוטרים שנרצחו בהר הבית שבסה"כ עשו את עבודתם ושמרו על הסדר הציבורי. החוק יאפשר ויספק את הכלים למשטרת ישראל לשמור על הסדר ולמנוע הפגנות המוניות של שטנה והסתה לטרור. הצעת החוק תגדיר סמכות בידי המשטרה לקבוע את תנאי הלוויות למחבלים. מחבלים ראוי שיקברו בלילה, באין רואים, כמה שיותר מהר! צר לנו שהגענו למצב בו בג"ץ מאלץ אותנו לחוקק את עצמנו לדעת, שהרי החוק הוא תולדה של הפסיקה בבג"ץ ג'בארין."

עוד הוסיפה וציינה: "במחקרים רבים שביצעתי בעבר בחיי האקדמאיים גיליתי כי המחבלים אותם ראיינתי, רובם זכרו את הנקודה שבה הם גויסו לארגוני הטרור בזמן לוויות וקבורה של מחבלים. זו הייתה נקודת המפנה בחייהם. קטינים וצעירים רבים שלא מותירים להם ברירה בזמן הלוויה ומפעילים עליהם לחץ המוני להתגייס, הופכים למחבלים ורוצחים של אזרחינו בעתיד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
(אילוסטרציה)

Back to top button