חדשות הארץמבזקים

הנוסעת איבדה את הכרתה בטיסה – החובשים הצילו את חייה

במהלך הטיסה מישראל לפולין של חברת עקיבא לכיש טורס כמידי שנה להילולת רבי אלימלך מליז'נסק הטמון בעיירה ליז'נסק בפולין איבדה אחת הנוסעות את ההכרה. חובשים מתנדבים באיחוד הצלה שהתלוו לטיסה הצילו את חייה ומנעו את נחיתת החירום שתוכננה.

יעקב מילר חובש באיחוד הצלה סיפר: "תוך כדי הטיסה חשה ברע אחת הנוסעות ואף איבדה את ההכרה לזמן קצר. יחד עם הרב מרדכי ברזילי חובש ונשיא איחוד הצלה סניף בני ברק וחובשים נוספים של איחוד הצלה שהתלוו לטיסה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני וייצבנו את מצבה מה שמנע נחיתת חירום והמשכנו את הטיסה תוך ליווי רפואי צמוד לגברת. לאחר הנחיתה הגברת חשה בטוב וממשיכה עמנו את הנסיעה לציון רבי אלימלך בעיירה ליז'נסק בפולין ולקברי צדיקים נוספים ברחבי פולין".

צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24"

בתוך כך, מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו מאוקראינה ומתנדבים נוספים שהגיעו מישראל מאבטחים רפואית מאמש את הגעת ההמונים לציון רבי אלימלך בעיירה ליז'נסק בפולין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אלפים מכל רחבי העולם הגיעו עד כה לתפילה בציונו הקדוש של רבי אלימלך מליזענסק לרגל יומא דהילולא – כ"א באדר. מתנדבי איחוד הצלה שהגיעו מאוקראינה ומתנדבים נוספים שהגיעו מישראל מאבטחים רפואית את הגעת ההמונים.

חברת הנסיעות 'אומן אקספרס' נערכה להסעת ההמונים במוניות, טנדרים ואוטובוסים לציון הקדוש בעיירה ליזענסק שבפולין, חלק מהמתפללים אף המשיכו לתפילה בציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן ובקברי צדיקים נוספים ברחבי פולין ואוקראינה.

ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן סיפר: כמידי שנה נוהרים אלפים לציון רבי אלימלך בעיירה ליז'נסק בפולין ובעקבות כך יצאנו משלחת של חובשים מסניף איחוד הצלה באומן שבאוקראינה לאבטח רפואית את הגעת האלפים. כמו כן נמסר לנו כי חובשים נוספים של איחוד הצלה הגיעו מישראל ויסייעו לנו במערך האבטחה הרפואית בסמוך לציון רבי אלימלך מליז'נסק".

צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24"

Back to top button