חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

יחימוביץ': "נתניהו אדם מושחת ומשחית בקרוב הוא יזיע על ספסל הנאשמים"

ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה בסוף השבוע כי העידן של ראש הממשלה בנימין נתניהו יסתיים. "בקרוב נתניהו יהפוך לנאשם רגיל שמזיע על ספסל הנאשמים. העידן שלו יסתיים בתוך אוקיאנוס של שחיתות. הוא ינסה להטביע את האניה ביחד עם עצמו."

יחימוביץ' הסבירה ואמרה, "הניתוחים הפוליטיים הלעוסים לעייפה על תרחיש כזה או תרחיש אחר, על "משבר הגיוס" או "משבר התקציב" או העיסוק ב"האם ביבי ילך כעת לבחירות" הם דיון משעמם ולא רלוונטי, שדי מהר יבלע וישטף. אנחנו במגרש אחר, מגרש העולם העברייני, שבו מדברים החוקרים, הפרקליטים והשופטים. יתכן שביבי עצמו לא מפנים זאת עדיין, אבל מאוד בקרוב הוא יהפוך לנאשם רגיל שמזיע על ספסל הנאשמים, והעידן שלו יסתיים בתוך אוקיאנוס של שחיתות. אלה לא משאלות לב שלי. ההליכה שלו תהיה כרוכה בחבלה נוראה וחסרת מעצורים במוסדות שלטון החוק. זה עוכר שלווה. אבל מכל המלל מסביב, זה התרחיש הכי ריאלי, שהכי מתכתב עם המציאות."

עוד אמרה נתניהו כי "ראש ממשלה בישראל משקר במצח נחושה, מסית את הציבור בברוטליות נגד המשטרה של ארצו ועמו, מציג איזה מצג שווא כאילו המשטרה מצווה על עדים לשקר, מתוך איזו מזימת פוץ' שהוא עצמו המציא – וזה עוד יום במשרד. האדמה לא רועדת. בראש המערכת עומד, עדיין, אדם מושחת ומשחית וחסר מעצורים, מסית נגד מוסדות שלטון החוק ומחליש אותן ומייצר כאן פצע וחבלה שיהיה מאוד קשה לרפא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
(צילום מסך)

Back to top button