חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

5 חשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים בעיריית ירושלים

הבוקר (שני) פתחה היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחקירה גלויה במהלכה נעצרו 4 חשודים לחקירה באזהרה ועוכב חשוד נוסף בחשד למעורבות בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה ועבירות מס. בין העצורים נבחר ציבור בכיר בעיריית ירושלים. ממשטרת ישראל נמסר כי מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל, בשיתוף עם חקירות מס הכנסה תל אביב ברשות המסים ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה המתמקדת בתופעת השחיתות הציבורית.

על פי החשד, הבכיר קיבל לכאורה טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים וזאת בניגוד לחוק. עם מעצרם של החשודים, נערכו חיפושים בבתיהם ומשרדיהם וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת.

החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעיריית ירושלים נמסר, "עיריית ירושלים אינה מכירה את פרטי החקירה, אך כמובן תשתף פעולה באופן מלא וגורף עם משטרת ישראל ורשויות החוק ככל שתתבקש, כדי להגיע לחקר האמת ולמגר כל שחיתות ציבורית באם ישנה כזו ללא פשרות."

במשטרה ציינו כי היא תמשיך לחקור ולחשוף תהליכים פסולים, תוך ניגוד עניינים, וכן לחתור ולהגיע לכל מקום בו יש חשד לשחיתות ציבורית הפוגעת בסדרי השלטון ובאזרחים הנורמטיביים.

עיריית ירושלים (קרדיט: ויקימדיה)

Back to top button