חדשות הארץמבזקים

נשיא המדינה השתתף בתרגיל פיקוד העורף הלאומי שנערך הבוקר ברחבי הארץ

נשיא המדינה: "זו הזדמנות להודות לכוחות הביטחון על השמירה על חיי השגרה שלנו יום ולילה. אם נשכיל להקשיב להוראות פיקוד העורף נהיה מוכנים בזמן אמת"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין השתתף הבוקר (שלישי) בתרגיל פיקוד העורף הלאומי שנערך ברחבי הארץ, במסגרתו נשמעו אזעקות ותורגלה כניסה למרחבים מוגנים. התרגיל נועד לשפר את מוכנות העורף לתרחיש עימות בגזרות שונות ובו השתתפו כלל כוחות הביטחון, ואזרחי המדינה. אל הנשיא הצטרפו כל עובדי בית הנשיא בראשות המנכ״ל הראל טובי וההנהלה כולה.

בהישמע האזעקה, נכנסו הנשיא ועובדי בית הנשיא אל המרחבים המוגנים והמתינו לתום התרגיל על פי הנחיות פיקוד העורף. בדרכו למרחב המוגן ביקש הנשיא משנה זהירות והדגיש את חשיבות התרגול בכל רחבי הארץ. "התרגיל הזה מצביע עבור כולנו על חשיבותה של המוכנות," אמר הנשיא במהלך התרגיל והמשיך: "אם נשכיל להקשיב להוראות פיקוד העורף ושאר כוחות הביטחון בשגרה, נהיה מוכנים בזמן אמת. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו על מנת להודות לכוחות הביטחון על כך שהם שומרים על חיי השגרה שלנו יום יום ולילה לילה. אנחנו יודעים שאתם תמיד איתנו ובוודאי אנחנו מתכוננים יחד אתכם אם חלילה בזמן אמת נאלץ לנקוט פעולות הרבה יותר מרחיקות לכת.״ סיכם הנשיא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

Back to top button