חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

התנועה לאיכות השלטון : "להשעות את סגן ראש העיר ירושלים"

אתמול (שני) פורסם, כי משטרת ישראל חוקרת חשדות, לפיהן מר מאיר תורג'מן, סגן ראש העיר ויו"ר וועדת המשנה לתכנון ובניה בירושלים, לקח שוחד מיזמי נדל"ן בעיר תמורת קידום האינטרסים שלהם. חשדות אלו חמורים ביותר ועצם העובדה, כי הם הועלו ונחקרים, מכתימה את מוסדות התכנון ובניה בעיר. זאת, בפרט על רקע פרשת הולילנד שפגעה קשות באמון הציבור בתהליכי התכנון ובניה בעיר הבירה.

בנסיבות אלו, מן הראוי, כי המועצה תשעה את חברותו של תורג'מן מוועדת התכנון המקומית ובפרט בתפקיד יושב ראש וועדת המשנה לתכנון ובניה, עד אשר יתבהר מצבו המשפטי.

התנועה מייחסת חשיבות רבה לאמון הציבור ברשויות השלטון ובהתנהלותן התקינה והעניינית. עקרון זה חיוני בכל תחום בו מתקבלות החלטות לגבי נכסי הציבור והאינטרסים שלו ובפרט בתחום התכנון והבניה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תחום התכנון והבניה הינו תחום בו, מתקבלות החלטות רבות, בעלות משמעות כספית גדולה והשפעה מרחיקת לכת על אינטרסים ציבוריים, כמו גם בעלי השפעה משמעותית על חייהם וקניינם של התושבים, כל אחד בפני עצמו.

תחום זה צריך להיות מנוהל בתקינות ובאחריות, ולתושבים זכות, כי ההחלטות בתחום זה תתקבלנה על ידי אנשים, שלא תלויים ועומדים כנגדם חשדות חמורים למעילה בתפקידם זה.

אשר על כן, קוראת התנועה לחברי מועצת העיר לשקול להשעות את תורג'מן מתפקידיו.

סגן ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן (מתוך פייסבוק)

Back to top button