חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

מטענים הופעלו נגד כוח צה"ל בצפון רצועת עזה, צה"ל תקף מטרות

הבוקר (חמישי) סמוך לשעה 06:30 הופעלו מספר מטענים על גדר המערכת בצפון רצועת עזה. לא היו נפגעים וכוחותינו הגיבו בירי טנק לעבר עמדות של ארגון הטרור חמאס. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי כוח של חטיבת גולני מגדוד 12 (ברק) סייר בסמוך לגדר בשעה שאירעה סדרת פיצוצים, ככל הנראה מדובר בארבעה מטענים שהוצבו על הגדר בחסות הפרות הסדר שהיו במקום. הפיצוצים התרחשו כשהכוח עבר במקום אך לא היה קרוב ולכן לא נפגע. גורם צבאי מסר כי בנס הסתיים האירוע ללא נפגעים.

אירוע זה מתרחש כחודש לאחר אירוע דומה, בו הופעל מטען כנגד חיילי צה"ל שהגיעו לגדר להוריד דגל פלסטיני שנתלה. ארבעה חיילי צה"ל נפצעו ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

צה"ל כאמור פתח בתקיפה משולבת של ירי ארטילרי של חטיבה 7 וירי טילים מכלי טיס של חיל האוויר לעבר עמדות חמאס באזור בית חנון בצפון רצועת עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקביל מדווחים הפלסטינים על 5 פגזי ארטילריה שנורו לעבר מזרח לעיר עזה, 3 טילים שנורו מזרחית לבית חנון וירי של עוד שני פגזים לעבר נקודת תצפית של חמאס מזרחית לג'בליה.

בעקבות תקיפות צה"ל מדווחים הפלסטינים על פינוי מפקדות חמאס ובתי ספר לאורך צפון הרצועה באזור בית חנון וג'בליה. במשרד הבריאות בעזה ציין כי לא הגיעו לפי שעה פצועים או הרוגים לבתי החולים.

צפו בתקיפת צה"ל מכלי טיס לעבר מטרה בבית חנון, בצפון רצועת עזה

Back to top button