חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

השוויצרים חוזרים! – טיסות ישירות מציריך לאילת

לראשונה מזה שנים ובשיתוף משרד התיירות חברת התעופה אדלווייס (מקבוצת לופטהנזה) משיקה טיסות ישירות מציריך לאילת.

חברת התעופה השוויצרית, אדלוויס (Edelweiss), המתמחה ביעדי נופש, מרחיבה את יעדיה ותפעיל טיסה שבועית לאילת החל מה-28 באוקטובר. לפני כשבוע נפגש מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, ביריד התיירות ITB בברלין עם בכירי החברה כדי לסגור פרטים אחרונים לקראת פתיחת הקו וקבלת מענק תמרוץ ממשרד התיירות בהתאם לנוהל תמרוץ טיסות לאילת. מתחילת עונת החורף הנוכחית, בעקבות התמריצים, נחתו בשדה התעופה בעובדה עד כה כ-130,000 תיירים שהכניסו למשק כ-600 מיליון ₪. כחלק ממאמצי השיווק, משרד התיירות משקיע באיכות התשתיות התיירותיות ובתחזוקת הטיילת בעיר.

בהודעה שמפרסמת החברה היום נכתב כי העיר הדרומית ביותר בישראל, אילת, מציעה מגוון אפשרויות נופש ואטרקציות ייחודיות. המים הצלולים של הים האדום והעולם התת-ימי הצבעוני והעשיר, הופכים את האזור לאידיאלי לחובבי ים ולצוללנים. נוסף לחופים מרהיבים, הנופשים זוכים ליהנות גם ממתחמי אטרקציות וספורט ימי בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו כן נכתב בהודעת החברה כי בזכות מיקומה הגיאוגרפי של אילת, היא מהווה גם נקודת מוצא אידיאלית להמשך טיולים באזור המדברי הסובב אותה.

טיסת אדלווייס לנמל התעופה עובדה, תתבצע באופן קבוע בימי ראשון, כאמור החל מתאריך ה-28 באוקטובר 2018. בהודעת החברה נכתב כי ניתן להזמין כבר עכשיו את הטיסות מציריך לאילת באתר החברה flyedelweiss.com ובערוצי מכירות נוספים. ניתן לשלב טיסת המשך לתל אביב באמצעות SWISS.

צילום: יח"צ

Back to top button