חדשות הארץמבזקים

ירושלים: ויכוח על עודף בחנות נוחות הוביל לקטטה עם פצוע

4 חשודים נעצרו הלילה (חמישי) בחשד למעורבות לתקיפה ממניע לאומני, איומים ועבירות נוספות. בעקבות דיווח על קטטה שבסיומה נמלט רכב עם 4 חשודים בתחנת דלק במרכז העיר ירושלים, הוזעקו למקום שוטרים שפגשו בעובד חנות הנוחות במקום אשר נמצא חבול בפניו ובראשו ככל הנראה מתקיפה חמורה. צוות השוטרים הזעיק צוות מד"א למקום שפינה את העובד הפצוע לבית החולים כשמצבו מוגדר קל.
במקביל, פתחו השוטרים בתחקור מהיר של המקרה על מנת להתחקות אחר החשודים שנמלטו ומסלול בריחתם. עוד עולה מן החקירה כי החשודים יצאו עם רכבם מתחום העיר ירושלים. כוחות משטרה נוספים אשר פעלו באזור בית שמש הקימו מחסומים חכמים והביאו לתפיסתם של 4 חשודים תושבי בית שמש בשנות ה-20 לחייהם יחד עם הרכב עמו נמלטו.

החשודים כאמור הובאו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש ע"י 2 או יותר, איומים, תקיפה ממניע לאומני ומספר עבירות נוספות.
2 חשודים נוספים, עובד חנות הנוחות ומתדלק נוסף ששהה עימו בזמן האירוע הובאו גם הם לצורך חקירה בתחנת בגין.

מחקירה ראשונית עולה החשד שאחד הצעירים נכנס לחנות הנוחות ורכש מספר מוצרים ובעת התשלום שהעביר החל להתפתח וויכוח בינו לבין המוכרן על סכום העודף אותו קיבל חזרה, בשלב זה עפ"י החשד השניים החלו להתעמת בכניסה לחנות ובמקום התפתחה קטטה שכללה את חבריו של הצעיר ואדם נוסף שעובד כמתדלק במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה החקירה נמשכת ובהמשך יובאו מי מהחשודים לדיון בעניינם בפני בית המשפט.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

Back to top button