חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

עדו נתניהו: "אני מודאג מאוד ממה שקורה לדמוקרטיה הישראלית"

ד"ר עדו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה התארח היום (שבת) באירוע שבתרבות בבאר שבע והתייחס לחקירות, "אני מודאג מאוד ממה שאני רואה שקורה לדמוקרטיה הישראלית. כששמעתי על המלצות של המשטרה למה להעמיד לדין בנושא מילצ'ן, מיליון שקל, איך הם הגיעו למספרים האלה? לא מצאו שום דבר כדי להראות שהייתה תמורה לכאורה לשוחד. הם מחפשים דברים ממש מתחת לאדמה. זה לא יאומן."

עוד הוסיף נתניהו, "אני מאמין בתום ליבם של החוקרים, אפשר למצוא כל דבר, לא בעיה להחשיד חבר כנסת כשיש לך מטרה מסוימת. ראש הממשלה שנים על גבי שנים עובד לפחות 16 שעות ביממה, עבודה קשה, עבודה אינטנסיבית והציבור מכיר בזה, הוא עושה את זה למען המדינה. הוא עושה את הכל למען מטרה אחת, לחשוב שהוא עושה את זה בשביל לקבל סיגרים? זה אבסורד מוחלט."

שבתרבות (צילום: דוברות עיריית באר שבע)

"אני חושב שנתניהו מסוגל להמשיך בתפקוד משום שהוא יודע שהוא לא עשה שום דבר פלילי, שום דבר רע. יש לנתניהו כוחות בלתי רגילים, אני הייתי נשבר כבר מזמן. כל הנושא הזה של חקר פוליטיקאים על ידי משטרה זה נושא סופר בעייתי כשהולכים עם זה עד כדי כך לכיוון הזה, ואנחנו יודעים כפי שהתגלה לאחרונה על שיטות החקירה של המשטרה, זה דבר נורא, יש פה סכנה לדמוקרטיה." אמר האח נתניהו והוסיף "כשאנחנו שמענו על מה שקרה עם עד המדינה נגד בנזרי שהוא עכשיו מודה שהכל היה בלוף ושהוא עשה את זה בגלל לחץ כבד של המשטרה, ושהרב בניזרי ישב בכלא כמה שנים טובות בגלל עדות שקר. או שאנחנו שומעים על קצין משטרה מצטיין שהיה מועמד כנראה למופכלות והתלבשו עליו…"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צפו בדבריו המלאים של ד"ר עדו נתניהו

Back to top button