חדשות הארץמבזקים

הסתיים כנס החירום בנושא הקשיים בקליטה הסלולרית בעוטף עזה

היום (ראשון) התקיים כינוס חירום בנושא הקשיים בקליטה הסלולרית באזור עוטף עזה והדרום, עם שר התקשורת איוב קרא, נציגי הסלולאר וראשי הרשויות. ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן אמר לפני זמן קצר (ראשון), "בכנס הצגנו את הקשיים איתם אנו מתמודדים בעקבות הבעיות בתקשורת, במיוחד באזור בו מצב הביטחוני מורכב מאוד. בעלי העסקים לא מצליחים לתקשר עם הלקוחות, החקלאים לא מסוגלים להשקות את האדמות והתושבים סובלים משיבושים קשים בחיי השגרה. העלנו גם הבעיה שתיווצר בעת חירום, שאז לא ניתן יהיה לתקשר עם היישובים או עם גורמי הצבא וגורמי החירום כמו כב"א ומד"א אשר לא יוכלו לתת מענה לקריאות בשל בעיית התקשורת. אנו יוצאים אופטימיים מהכנס, גורמי הצבא ומשרד התקשורת ציינו כי הם פועלים ללא לאות לטובת פתרון הבעיה ועושים ככל יכולתם על מנת להביא לפתרון הנושא כמה שיותר מוקדם. אנו ערים לכך שבעיות התקשורת נובעות מפעילות צבאית באזור סיני, אך עם זאת אנו דורשים כי עד שבעיה זו תיפתר ממשלת ישראל צריכה למצוא פתרונות טכניים לפתרון הבעיה ולבחון את פיצוי בעלי העסקים והחקלאים אשר נפגעים כבר חודש ומוסיפים להיפגע עד שימצא הפתרון לנושא."

ראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג' ציין כי "הוא מצפה מחברות הסלולאר והממשלה לזכות את כל התושבים בתשלום עבור חשבונות הסלולאר "הליקויים בתקשורת מהווים פגיעה חמורה בתעסוקה ובפרנסת התושבים. לא ייתכן שהתושבים משלמים עבור שירותי תקשורת ולא מקבלים שירות. אני מצפה מחברות הסלולאר והממשלה לדאוג לפיצויים לעסקים שנפגעו ולזיכוי כל התושבים עבור חשבונות הסלולאר."

חג'ג' הוסיף "השבוע קיבלנו המחשה לעד כמה תקשורת סלולארית תקינה הכרחית בניהול שגרת החיים ובמצבי חירום שכרוכים בהם, כאשר היה לנו אירוע באחד היישובים, אך היה קושי ביצירת קשר עם אנשי הרפואה והצוותים." שר התקשורת איוב קרא הצהיר כי יביא את בקשתו של חג'ג' לזיכוי ופיצוי לישיבת הממשלה שתתכנס ביום שלישי הקרוב בדימונה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button