חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

סוכן משטרתי הפליל עשרות חשודים בסחר בסמים באזור תל אביב

הבוקר (שני), עם אור ראשון, פשטו שוטרים, בלשים, שוטרי יס"מ ושוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל על בתיהם של עשרות חשודים בסחר בסמים. מהמשטרה נמסר כי מדובר בפעילות נוספת כחלק ממאבקה הנחוש והבלתי מתפשר של משטרת ישראל בנגע הסמים המסוכנים, בדגש על הפצתם, גידול, ייבוא וסחר בסמים.

במהלך השנה האחרונה הפעילה משטרת ישראל בהצלחה סוכן משטרתי סמוי אשר פעל בקרבם של סוחרי הסמים, שפעלו בשכונות דרום תל אביב והתחנה המרכזית. הסוכן, שהצליח לזכות באמונם של סוחרי הסמים אשר היוו חלק מרשימה של סוחרים משמעותיים וממשפחות פשע השולטות באזור בתחום הסמים, בתוך כך, רכש מהם הסוכן בעשרות הזדמנויות שונות מספר קילוגרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים ובכלל זאת: קוקאין, אקסטזי, חשיש מריחואנה.

במהלך קניות הסמים אף נעשו רכישות של חומרים מסוכנים אשר הונפקו לצרכים רפואיים בעבור חולים ומצאו את דרכם אל שוק הסחר בסמים. בין יתר הקניות שבוצעו מידי סוחרי הסמים, נעשו גם עשרות קניות של מכשירים סלולריים אשר היו בהחזקתם וחשודים כגנובים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפעילות נאספו ראיות נגד עשרות חשודים והבוקר כאמור, פשטה המשטרה על בתיהם של החשודים במטרה להביאם לחקירה ולמצות עימם את הדין עד תום. היום בשעות הצהריים יובאו העצורים לבית משפט השלום בת״א לדיון בהארכת מעצרם .

במשטרה אומרים כי "מעבר להיותה עבירה פלילית המסכנת את שלום הציבור, הסחר בסמים מהווה מחולל פשיעה המהווה קרקע פורייה לפעילות פלילית הפוגעת בביטחון ובסדר הציבורי."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button