חדשות הארץטיוליםמבזקים

חיכיתם לרגע האחרון? כנראה ששילמתם מאות דולרים יותר

מי שהקדים להזמין את חופשת הפסח עוד בספטמבר חסך. פערים של בין 100-500 דולר בין הזמנה מוקדמת לרגע האחרון. פסח נמצא כבר ממש מעבר לפינה ומאות אלפי ישראלים צפויים לבלות את חופשת החג בחו"ל.

בטרווליסט, אתר להשוואת מחירים בתיירות, בדקו כמה כסף חסכו מי שהקדים להזמין את חופשת החג שלו, לעומת המזמינים ברגע האחרון. מנתוני טרווליסט ניתן ללמוד כי מי שחיכה עם הזמנת החופשה לרגע האחרון שילם באופן משמעותי יותר עבור עלות חופשת הפסח.

כך לדוגמה, מי שהזמין את חופשת החג כבר בחודש ספטמבר 2017, חסך מאות דולרים, לעומת מי שהזמין את החופשה בחודש מרץ 2018.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אותה חבילת נופש למדריד למשל, בין התאריכים 2-6.4, לאותו מלון בדיוק, עלתה בחודש ספטמבר האחרון 880$ לאדם, לעומת 1,064$ בחודש מרץ 2018, עלייה של 242$!

כלומר, מי שהקדים להזמין את החבילה בספטמבר, חסך לא פחות מ-484$ לזוג.

גם מחירן של חבילות נופש ליעדי בטן-גב עולה ככל שמתקרב החג. כך למשל, חבילת נופש לפאפוס, בין התאריכים 1-5.4, לאותו מלון בדיוק, על בסיס הכל כלול, עלתה בחודש ספטמבר 600$ לאדם, לעומת? מחיר לא נכון…

בדיקת מחירי הטיסות לפסח מעלה עלייה דרמטית אף יותר. כך למשל, טיסה לפראג, בין התאריכים 1-5.4, עם אותה חברת התעופה (UP), עלתה בחודש ספטמבר 2017, 292$, לעומת מחירה כעת, העומד על 809$, עלייה של 515$.

כלומר, מי שהקדים להזמין את הטיסה לפסח בספטמבר, חסך לא פחות מ-517$ לכרטיס!

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט מציינת כי "ככלל, טיסות סדירות וטיסות של חברות לואו-קוסט עדיף תמיד להזמין כמה שיותר מוקדם. השנה אנו רואים כי גם מי שהזמין עוד בחודש ספטמבר חבילת נופש לפסח חסך מאוד דולרים."

אילוסטרציה (pixabay.com)

Back to top button