העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

חמאס חושף את זהות אחד החשודים בהפצצת שיירת ראש הממשלה

משרד הפנים ברצועת עזה החל להפיץ בשעה האחרונה (רביעי) את תמונתו של אנאס עבדול מאליק אבו ח'וסא, בן 24 תושב ג'באלייה, בבקשה מעזרת הציבור למסור מידע אודות מקום הימצאו. בנוסף הורה על סגירת כל הגבולות, הכניסות למנהרות והמעברים וכן הוקמו מחסומים במטרה ללכוד את המבוקש. כוחות גדולים של חמאס התפרסו ברחבי הרצועה במסגרת המצוד אחריו.

על פי הדיווחים בכלי התקשורת בעזה עבדול מאליק הוא מי שעומד מאחורי ההתקפה על שיירת ראש הממשלה הפלסטינית ראמי חמדאללה שהגיע בשבוע שעבר לביקור בעזה כדי לחנוך מתקן התפלת מים. עוד נמסר כי שירותי הביטחון חשפו שמדובר בשלושה אנשי מודיעין, כאשר שניים מהם תושבי ג'באלייה והשלישי משיח' רדואן. בנוסף לשלושה שנעצרו נתבצע כאמור מצוד אחר המבוקש עבדול מאליק.

גורם המעורה בפרטי החקירה חשף פרטים על החקירה ואמר כי הממצאים הובילו את החוקרים למסקנה כי מטעני הנפץ שהתפוצצו במהלך מעבר שיירת ראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה היו מפלסטיק והפוצצו במרחק של 37 מטרים מהשיירה עצמה. המטענים הופעלו באמצעות טלפון סלולרי, אך טרם הגיעו למבצע השיחה שהפעילה את המטענים. אותו מקור אמר כי חברת הסלולר הפלסטינית ג'אוואל ווטניה מובייל מסרה לרשות הפלסטינית רשימה עם שמות של המשתמשים בזמן הפיצוץ והוסיף כי הרשות סירבה לשתף פעולה בעניין זה עם מנגנוני הביטחון ברצועת עזה, מה שסייע לעבריין להימלט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button