בריאותחדשות הארץמבזקים

תלמידי כדורי מאמצים את המכון האונקולוגי

יוזמה ייחודית במכון האונקולוגי של המרכז הרפואי פדה-פוריה, "תיבת ההפתעות המשמחות". תלמידי ביה"ס האזורי הרב תרבותי, כדורי , לקחו על עצמם להכין שירים ומכתבים שישמחו ויעודדו את המטופלים.

תלמידי שכבת ח' בבית הספר האזורי הרב תרבותי, כדורי, הגיעו ביום (שלישי) למכון האונקולוגי במרכז הרפואי פדה-פוריה לביקור מרגש במיוחד. אוסנת אבנעים, מזכירת המכון האונקולוגי מספרת, "לפני חודש פניתי לשחר שמחי שהיא מחנכת של כיתה ח' וגם מחלימה מסרטן שהיתה מטופלת אצלנו במכון. סיפרתי לה על יוזמה חדשה שלי – "תיבת הפתעות משמחות" עבור המטופלים, והצעתי שתסייע בפרויקט ההתנדבותי הייחודי ".

שחר שמחי התלהבה ונרתמה למשימה ובעידודן של מנהלות ביה"ס, דלית אביגד ,דנה מור, וורד דיכטר, גויסו 20  תלמידות  משכבת ח' ,. התלמידות  הנרגשות  הכינו למטופלים ארוחת בוקר טעימה, הכינו מחזיקי מפתחות עם משפטי עידוד ומילאו את קופסת ההפתעות במכתבים ושירים אותם כתבו כדי לעודד ולשמח את המטופלים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הביקור, שחר שיתפה את המטופלים וסיפרה שלפני זמן לא רב גם היא היתה מטופלת במכון האונקולוגי, היא תיארה כיצד הצליחה להתמודד עם המחלה ועם החששות שנלוו לה. "חזרתי לפה היום אופטימית ומחוזקת לאותה נקודת מפגש שאני רוצה לסכם כהצלחה". המטופלים שוחחו עם התלמידות התייחסו לחיים שלפני המחלה ולחיים בתוכה והדגישו שאופטימיות וחיוך הם כוח .

בתום המפגש אוסנת שוחחה עם התלמידות על תהליך ההכנה לקראת התוכנית. התלמידות ציינו שכל בני המשפחה היו שותפים למיזם ההתנדבותי, היו הורים שרכשו  משחקים ומתנות למטופלים, היו שסייעו בהכנת ארוחת הבוקר ואחרים התנדבו להסיע , להמתין ולחבק ועוד. שחר שמחי סיכמה "לקחנו עלינו את היוזמה הזו ונשמח לאמץ את המטופלים במכון האונקולוגי ולהמשיך ולכתוב  מכתבי עידוד לתיבת ההפתעות, אהבת חינם וחיוך הם כוח – אנחנו פה מתוך אמונה ברוח האדם."

צילום: מרכז רפואי פדה-פוריה

Back to top button