צרכנות

ביטוח בריאות לעובדים

לכאורה ישראל היא מדינת רווחה הדואגת לאזרחיה ושומרת עליהם. אך אם נצלול אל הנתונים ונבדוק את המציאות בשטח הדבר האחרון שנגיד הוא כי ישראל דואגת לאזרחיה כראוי ומבטיחה להם עזרה ברגעים הקשים ביותר בחייהם. רק מי שהיה חולה יודע עד כמה הוא היה זקוק למדינה ועד כמה היא לא הייתה שם בשבילו. כמות התרופות היקרות שחולים זקוקים אליה היא עצומה והמדינה נאלמת דום ואינה מספקת את המוצר הבסיסי הזה. גם כאשר אנחנו זקוקים להשתלה פעמים רבות נראה כי מערכת הבריאות הישראלית אינה עוזרת לנו ובצר לנו אנחנו צריכים לפנות אל השתלות בחו"ל. זה כמובן עולה כסף רב ויוצר לנו בעיה אמתית, האם למשכן את העתיד שלנו או לוותר על חיינו ועל השתלה הכרחית. אך ישנו פתרון נוסף והוא לעשות מבעוד מועד ביטוח בריאות וכך להבטיח כי יהיה לנו כיסוי ביטוחי במקרה שנצטרך השתלה או תרופה יקרה מאוד. כיום ניתן לומר כי ביטוחי בריאות הם קונצנזוס ומעטים האנשים שאינם מבצעים אותם.

כיצד הטכנולוגיה קשורה אל עולם ביטוחי הבריאות?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ביטוח בריאות לעובדים לרוב ייעשה כביטוח קבוצתי, לכך יש יתרונות רבים ואין ספק כי ביטוח קבוצתי עדיף על פני ביטוח פרטי. אנחנו רצינו להאיר צד שרבים אינם מכירים כאשר אנחנו מדברים על ביטוח קבוצתי והוא הצד של הפיתוחים הטכנולוגים הכלולים בביטוח קבוצתי. הרפואה כל הזמן מתקדמת ומפתחת כלים חדשים שבאמצעותם היא מאבחנת מחלות ומטפלת בהן. הבעיה היא שבביטוח פרטי לרוב הפיתוחים הטכנולוגים הללו אינם נכללים ואתם תצטרכו לשלם עליהם תוספות רבות. לעומת זאת בביטוח קבוצתי באמצעות משא ומתן מכניסים את הפיתוחים הללו אל הפוליסה וכך הביטוח שלכם מתעדכן כל הזמן ומאפשר לכם כיסוי רחב יותר המתעדכן כל הזמן בפיתוחים הטכנולוגים השונים.

מה תפקידו של היועץ הביטוחי?

שימו לב נקודה נוספת וחשובה שאתם צריכים לתת עליה את הדעת כאשר אנחנו מדברים על ביטוח בריאות לעובדים הוא תפקידו של היועץ הביטוחי. כאשר אנחנו עושים ביטוח קבוצתי אנחנו צריכים לשכור יועץ ביטוחי אשר יבצע את המשא מתן אל מול חברת הביטוח וידאג כי נקבל את התנאים הטובים ביותר לביטוח. עלינו להבין כי תפקידו של היועץ הוא חשוב ביותר ועל פיו יישק דבר. ככל שהיועץ יותר מנוסה ויותר איכותי כך הביטוח שלכם יהיה שלם יותר ומקיף יותר. על כן אחד הדברים החשובים ביותר שעליהם אתם צריכים לחשוב הוא כיצד לבחור את היועץ הטוב ביותר אשר ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש.

כוחה של הקבוצה – יתרון עצום

עליכם להבין כי כאשר אנחנו מדברים על ביטוח בריאות לעובדים יש לכם כוח רב אל מול חברת הביטוח. ככל שהקבוצה שלכם יותר גדולה כך סביר להניח שתצליחו להשיג תנאים יותר טובים וזוהי נקודה שאתם חייבים להבין. נצלו את הקבוצה לטובתכם, וודאו כי אתם מקבלים את התנאים הטובים ביותר שיש. אם עומדת בפניכם הבחירה האם לבחור בביטוח פרטי או בביטוח קבוצתי כדאי לכם פי כמה להצטרף לביטוח קבוצתי מכיוון שהוא הרבה יותר אפקטיבי, יעיל, זול ובעל ערך גדול הרבה יותר בשבילכם.

Back to top button