חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא ריבלין ברך את חברי הוועדה ל"אות הנשיא למתנדב"

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ברך היום (חמישי) במפגש לכינון הוועדה ל"אות הנשיא למתנדב", שנערך בבית הנשיא. "אות הנשיא למתנדב" מוענק מדי שנה על ידי הנשיא לגופים, מפעלים, מוסדות וארגונים בהם מתקיימת עשייה התנדבותית של מבוגרים ונוער שתרמו תרומה ייחודית למדינה והחברה הישראלית. עם ציון שנת השבעים למדינת ישראל, יוקדש האות השנה לארגונים מעוררי השראה ומתנדבים ותיקים שההתנדבות היוותה עבורם דרך חיים. במפגש השתתפו יושב ראש המועצה הלאומית להתנדבות עו"ד יורם סגי זקס ויושבת ראש הוועדה המייעצת לאות הנשיא פרופ' סוזי נבות.

ואלו שמות חברי הוועדה: סגנית אינטל העולמית מקסין פסברג, מנהל לשכת מנכ"ל ארגון הצלה שבי רפפורט, נשיאה בדימוס קרן מנדל-ישראל אנט הוכשטיין, מזכ"ל תנועת בני עקיבא לשעבר ומנכ"ל עמותת דעת דניאל הירשברג, רב היישוב ראש צורים מרדכי ורדי, נורית דאבוש, תת אלוף (במיל') שמעון חפץ, מנכ"ל רדיו א-שמס סוהיל כראם, והעיתונאית דקלה אהרון שפרן.

"אפשר לראות את מדינת ישראל כ'פרויקט התנדבותי' – היא הוקמה בזכות אנשים שהתנדבו להקימה, 'מדינת כל מתנדביה'," אמר הנשיא לחברי הועדה והוסיף: "ההתנדבות היא היפוכה של האדישות. המתנדבים לוקחים אחריות, יוזמים ומשפיעים על החברה בה אנו חיים, יש להם הכוח לחולל שינוי חברתי אמיתי. ההתייחסות בשנת השבעים דווקא למתנדבים ותיקים, היא משמעותית ומיוחדת ומנכיחה את השורשים העמוקים של התופעה בחברה הישראלית." הנשיא ציין את העלייה המשמעותית במספר המתנדבים בישראל בכל תחומי החיים לאורך השנים והודה לחברי הוועדה על השתתפותם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קרדיט צילום: מארק ניימן/ לע"מ

Back to top button