חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "יש מי שמפעילים לחץ בלתי פוסק על גורמי האכיפה להפיל אותנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) בכנס הליכוד בגני התערוכה בתל אביב ואמר, "אני פעם אחר פעם נפעם מהתמיכה האדירה בי, בשרה במשפחה שלנו, בדרך שלנו, דרך הליכוד, הדרך הנכונה למדינת ישראל שמוכחת פעם אחר פעם בקלפי. הליכוד היא התנועה הגדולה והחזקה במדינת ישראל, יחד אנחנו מנהיגים את מדינת ישראל ויחד נוסיף להנהיג אותה עוד שנים רבות. אני רואה את התמיכה העצומה בנו בכל יום, בכל מקום."

עוד אמר ראש הממשלה, "הסיבה לתמיכה בנו היא תחושת אי הצדק שהולכת ומעמיקה, רבים רבים בעם ולא רק תומכי הליכוד, שומעים מה שעושים לנו בתקשורת והם מרגישים שיש כאן משחק מכור, ממש ציד מכשפות, יש תחושה של אי צדק, יש תחושה שמשהו לא בסדר. הם יודעים שמכיוון שאי אפשר לנצח אותנו בקלפי, אי אפשר לנצח אותנו בדרכים דמוקרטיות, בגלל ההישגים, בגלל העמידה, בגלל העתיד. וכיוון שאי אפשר לנצח אותנו בדרכים דמוקרטיות יש מי שמפעילים לחץ בלתי פוסק על גורמי האכיפה כדי להפיל אותנו בדרכים אחרות."

נתניהו הוסיף, "זה לא שמוצאים משהו ואז חוקרים, זה שמחפשים, ושוב מחפשים ולא מוצאים וגם עכשיו לא יימצאו, כי אין מה למצוא. אבל להבדיל כשמוצאים משהו מובהק אצל מישהו אחר, אפילו לא נוגעים בזה, לא בתקשורת ולא בשום מקום אחר. כי יש גלל פשוט לא ביבי לא נוגעים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button