חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

המשטרה פשטה על 4 מתחמים בצפון המפעילים מוסכים ללא רישיון

כוחות משטרה פשטו אתמול (שני) על 4 מתחמים המפעילים מוסכים ללא רישיון לניהול עסק, ללא רישיון מקצועי מטעם משרד התחבורה ואף נמצאו ליקויים במערכות החשמל, באחד המוסכים חברת החשמל אף מצאה כי בעל המקום גנב ממנה חשמל באופן שיצר מצג שווא בלוח השעונים שהותקן במקום כך שבפועל הוא חוייב רק על 1/3 מכמות צריכת החשמל.

בסיום הפעילות נערכו על ידי המשטרה שימועים לכל בעלי המוסכים והובהר להם, כי עד שלא יוסדרו הרישיונות כאמור בחוק אסור להם להפעיל במקום מוסך. בנוסף, המשטרה פתחה בחקירה כנגד כל 4 בעלי המוסכים ובסיום החקירה התביעה תשקול להגיש כתבי אישום ובקשות לצווי סגירה שיפוטיים, כנגד בעלי המוסכים. במקביל, משרד התחבורה פתח גם הוא בחקירות. המבצע נערך בהובלת משטרת ישראל בשילוב זרועות האיפה האזרחיים הרלבנטיים: משרד התחבורה, חברת החשמל, מס הכנסה והוועדה לתכנון ובניה.

מוסכים "פיראטיים" הפועלים ללא רישיונות כחוק מייצרים "פצצות מתקתקות" על הכביש. המוסכים "הפיראטיים" מהווים סכנה לנוסעים בכלי הרכב ולשאר משתמשי הדרך שכן למוסכים האלה אין את המכשור הנכון, אין את הידע המתאים שנדרש לבצע את התיקונים והבדיקות ,אין עליהם פיקוח והם פוגעים בעל אותם מוסכים הפועלים כחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרה של תאונת דרכים, מופעלים על כלי הרכב, כוחות ולחצים גדולים וישנה חשיבות גדולה לתפקוד תקין של אביזרי הבטיחות. כלי רכב לא תקין עלול להפוך למלכודת מוות ליושביו. לדוגמא: החלפת בלמים או רפידות לא מתאימות, עלולות לגרום לאיבוד הבלמים בשעת חירום. שימוש בנוזל בלמים לא נכון, עלול להאריך את מרחק הבלימה או לגרום לכשל בבלמים.

ממשטרת ישראל נמסר כי בשיתוף משרדי הממשלה השונים תמשיך במאבקה כנגד כל פעילות בלתי חוקית תוך זלזול בשלטון החוק ותגיע לכל מקום בשיתוף גורמי האכיפה האזרחיים השונים על מנת להבטיח את בטחונו ושלומו של הציבור ולמנוע פגיעה בשלטון החוק.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button