מבזקים

חופים שקטים, סיורים מודרכים ללא תשלום ושאטל הסעות חינמי

רגע לפני חג הפסח, ברשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת השלימו את ההערכות לקליטת הנופשים הרבים הצפויים לפקוד את 15 חופי איגוד ערים כינרת וליהנות מהשדרוגים והשינויים המשמעותיים שהונהגו בחופי האיגוד.

המהפכה הראשונה והמרכזית, הינה ההכרזה על כל החופים המוכרזים של איגוד ערים כינרת כחופים שקטים בהם תיאסר השמעת מוסיקה רועשת ובכך לאפשר בילוי רגוע, נעים ופסטוראלי סביב האגם הלאומי. לשם ביצוע המהלך החשוב התגייסה גם משטרת ישראל שתאכוף יחד עם יחידת הפיקוח ברשות הכינרת את הסדר והשקט בחופי האיגוד.

צילום – רשות הכינרת

החופים בהם ייאכף השקט: חוקוק צפון, מפרץ אמנון, צאלון, גולן דוגית, כינר, חלוקים, כורסי, לבנון, גופרה, צינברי, ברניקי ושקמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, במהלך ימי החג יקיימו ברשות הכינרת סיורים מודרכים ללא תשלום בשביל סובב כינרת ומזמינים את המטיילים במהלך חול המועד פסח ליהנות מפעילות חווייתית המודרכת על ידי צוות מקצועי של הרשות, ללא תשלום, בשביל "סובב כינרת". הסיורים כוללים ביקור במעיינות, מסלולי פריחת האביב, תצפיות עוצרות נשימה אל הכינרת ואתרים היסטוריים.

הסיורים יתקיימו בימים: שני 2.4 בשעה 8:45 מנמל עין גב, שני 2.4 בשעה 16:00 מנמל עין גב ושלישי 3.4 מקיבוץ גינוסר. לכל המסלולים נדרשת הרשמה מוקדמת בכוכבית כינרת- 55477*, פרטים נוספים על המסלולים באתר- www.kineret.org.il ובדף הפייסבוק – "זורמים לכינרת".

צילום – רשות הכינרת

ברשות הכינרת יגבירו במהלך החג את נוכחות צוותי ההסברה בחופים, בכדי לעודד התנהגות אזרחית חיובית ושמירה על הכללים בכינרת, איסור השמעת מוסיקה רועשת, שמירה על הניקיון ורחצה בטוחה בחופי האגם הלאומי.

בימי הפסח יפעל גם 'קו סובב כינרת', שאטל הסעות שינייד את ציבור הנופשים לחופי האגם הלאומי, מבניין גליל סנטר בטבריה, ללא עלות, מידי יום במהלך חול המועד (31.3-8.4) בין השעות 10:00 ועד 20:00. בכל שעתיים יצא שאטל המקיף את הכינרת פעם מצפון ופעם מדרום ומאפשר לנופשים להתנייד בקלות ובחינם אל החופים ובחזרה, כאמור ללא תשלום!

Back to top button