חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

דוברי המועצות האזוריות בעוטף עזה: "אנחנו בשגרה, תרגיעו את הרוחות"

בעקבות העיסוק התקשורתי הנרחב בכלי התקשורת בימים האחרונים סביב האירועים הצפויים בגדר הגבול עם רצועת עזה, הוציאו דוברי הערים והמועצות האזוריות בעוטף עזה הודעה משותפת המכוונת לכלי התקשורת שמטרתה להוריד את הלהבות ולהרגיע את הרוחות. דוברי המועצות אומרים כי חשוב להם להבהיר שלא ניתנה שום הנחייה חריגה, "מבחינת הישובים והתושבים, שמסתמכים על הנחיות הצבא וכוחות הבטחון, אנחנו בשגרה ואין שום שינוי בהנחיות לתושבים." נמסר.

הדוברים מציינים כי בחלק מהמקרים הסיקור בכלי התקשורת מוגזם וחוטא לאמת. "הדבר מבלבל מאוד את התושבים ובעיקר מייצר פאניקה מיותרת. סף החרדה בקרב התושבים עולה לשווא, ואף יש חשש של ביטולים של אורחים מחוץ לאזור שהיו אמורים להתארח בחג אצל משפחות בעוטף. חבל. אנו מבקשים את הבנתכם ואת שיתוף הפעולה שלכם בעניין. אנא גלו אחריות בסיקור הנושא. זה השירות האמיתי שלכם לאזור ולאמת." כתבו הדוברים בפנייתם לכלי התקשורת.

גם גורמים בצה"ל התייחסו לפרסומים "המוגזמים" לטענתם בכלי התקשורת בכל הנוגע לחדירות מרצועת עזה לישראל וציינו כי מדובר באירוע שכיח למידי. ישנם כמידי חודש עשרות ניסיונות חדירה לתחומי מדינת ישראל מרצועת עזה ושום כלי תקשורת לא מפרסם על כך. בימים האחרונים בגלל 'צעדת השיבה' אירועי החדירה עולים לכותרות הראשיות ומייצרות מצג שווא של עלייה או הסלמה, ולא כך פני הדברים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button