חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

בן 17 נתפס נוהג במשאית פול טריילר ללא רישיון נהיגה

היום (חמישי) במהלך פעילות אכיפה על כביש 44 בירידה לכביש 6 ביקשו שוטרי אגף התנועה לבצע בדיקה למשאית פול טריילר הנעה על הכביש כאשר הנוסע זוהה ללא חגורת בטיחות. לאחר עצירת המשאית במקום בטוח, טיפס השוטר לתא הנהג והבחין בבחור צעיר היושב במושב הנהג ולימינו אדם מבוגר.

הבחור שנראה צעיר מכדי לנהוג על משאית פול טריילר העלה את חשדו של השוטר שביקש ממנו להציג רישיון נהיגה. הבחור טען כי אין ברשותו רישיון ואינו זוכר את מספר תעודת הזהות בע"פ. הנוסע שהיה ליד הנהג הזדהה כאביו של הנהג ובאמצעותו איתרו את פרטי הנהג שנמצא כי הוא בן 17.5 בלבד תושב אזור הצפון.

בבדיקה מעמיקה יותר נמצא כי הנהג לא הוציא רישיון נהיגה מעולם וברשותו רישיון נהיגה על קטנוע בלבד! האבא טען להגנת בנו כי הוא שנתן להנו לנהוג משום שהיה עייף. השניים עוכבו לחקירה ביחידת הבוחנים כשבסיומה המשאית הושבתה למשך 30 ימים למגרש האחסנה ושניהם נשלחו למעצר בית בן 5 ימים עם הזמנה לבית משפט לשיפוט מהיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה ציינו כי ערנות השוטרים ייתכן ומנעה אסון, שכן נער צעיר ללא מיומנות או רישיון נהיגה על משאית החליט לנהוג בכלי רכב השוקל עשרות טונות ולסכן את משתמשי הדרך באופן ממשי.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button