חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

צפו: סרטון הסתה חדש מרצועת עזה: "אויבנו מותך כל כך קרוב"

מקורות פלסטינים מפרסמים בשעה האחרונה (שישי) סרטון חדש שטרם ברור איזה ארגון עומד מאחוריו, שאורכו 4 דקות ומלווה בכתוביות בעברית. בסרטון נכתב בין היתר… "היכונו לזוז… לטעום את המוות…אויבנו, אויבנו מותך כל כך קרוב, אנו שומרים של אלקצא, ולא נשלים עם התבוסה, אנו אוהבים מות קדושים, אנו קשוחים מוכנים לאתגרים, למענך פלסטין כולנו קרביים, ואין אין לאן לברוח, למענך מקריבים את עצמנו, תוקפים צה"ל כמו אריות שואגים, קוטעים את ידם של אויבנו…, עם סכינים וחרבות אנחנו הולכים קדימה, אין לו (לכיבוש) מנוס מההתקוממות של העם שלי… עוף מארצי…אין לך מקום לצדי אחרת אתה תישא באחריות, הנשק כבר בידי ואני אקיים הבטחתי, הבטחתי לאלאקסא ואני אקיים, אני אקיים הבטחתי בשביל אלקודס…

בסרטון מוצגים קטעים המתעדים פיגועים שהתרחשו ואף נראה רעול פנים בכפייה שאוחז סכין ואדם לבוש בבגדי חרדי אותו הוא דוקר.

הסרטון מתפרסם כאמור בשעה האחרונה זאת על רקע היום המתוח לאורך כל היום בגבול רצועת עזה. 55,380 פלסטינים השתתפו בהפגנת השיבה במהלכה נהרגו ע"י צה"ל 15 מתפרעים ומסיתים מרכזיים ו-1,415 נפצעו מתוכם 517 כתוצאה מירי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כפי שידוע הפגנת השיבה שהתקיימה היום היא הראשונה בסדרת הפגנות שילוו אותנו בחודש וחצי הקרובים ולמעשה השיא יגיע ב-15 במאי ביום הנכבה. בתוך כך, מתכנסת בשעה זו מועצת הביטחון של האו"ם על מנת לדון בהתפתחויות האחרונות והמתיחות הגוברת בין ישראל לפלסטינים.

סיכום הפגנת השיבה היום במספרים

Back to top button