חדשות הארץטיוליםמבזקים

כ-80 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

כ-80 אלף מטיילים פקדו השבת, היום הראשון של חג הפסח, את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין השמורות והגנים הלאומיים בלטו בעיקר הגנים הלאומיים מצדה, ירקון תל אפק, אשקלון וקיסריה ושמורות הטבע הבניאס, עין אפק ועין גדי.

ברשות הטבע והגנים נערכים להמוני המטיילים שצפויים לפקוד את שמורות הטבע והגנים הלאומיים בימי חול המועד. בין הפעילות שיתקיימו השבוע בגנים הלאומיים ושמורות הטבע: רוכבים על הזמן – מופע הסוסים בהיפודרום הגדול בגן לאומי קיסריה, פסיפסים ועפיפונים בגן לאומי ציפורי, השוק הנבטי בגן לאומי ממשית, קסם המדבר – חוויה בדואית בנגב בגן לאומי תל שבע, האימפריה חוזרת בגן לאומי בית שאן וצרים עם אבירים בגן לאומי אפולוניה.

בתוך כך מציבה רשות הטבע והגנים כ-80 תחנות מידע והסברה בשטחים הפתוחים בסמוך לאזורי טיול בהן יקבלו המטיילים המלצות ומידע על מסלולי טיול, ערכי טבע, נוף ומורשת באזור, תוך שימת דגש על כללי הבטיחות הנחוצים וכל המידע נוסף הדרוש לקהל המטיילים. רשות הטבע והגנים מזכירה לכלל המטיילים כי הטבע הוא מקום מגורן של חיות הבר ויש להימנע מקרבה אליהן. במידה ונתקלים בחיות בר בשטח, יש לשמור מהן מרחק בטוח ואין להאכילן, יש לאסוף את שאריות האשפה ולא להשאירן בטבע וכן לדווח למוקד רשות הטבע והגנים ב- 3639* על כל חיית בר במצוקה או מקרה חריג אחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נחל תבור – צילמה : יובל וייסקוף
נחל תבור – צילמה : יובל וייסקוף

Back to top button