חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"ישראל צריכה לעבור למתקפה הסברתית בינלאומית!"

"ישראל צריכה לעבור למתקפה הסברתית בינלאומית! יש לשקול לעשות זאת באמצעות שילוב כתבים זרים , 'אמבדינג', כפי שנעשה בעבר". כתב היום (ראשון) סגן השר חה"כ ד"ר מייקל אורן (כולנו) בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כשהתייחס לסיקור העולמי בתקשורת הבינלאומית כלפי ההפגנה בעזה.

"התראיינתי בימים האחרונים במספר כלי תקשורת בינלאומיים, ונדהמתי לגלות שהם ממשיכים להציג את התוקפנות המאסיבית של חמאס כהפגנה לא אלימה בעזה ושימוש בכוח מופרז ע״י צה״ל. לא היה אף אזכור אחד של חמאס כארגון טרור!

לצערי, חלק ניכר מהתקשורת הבינלאומית ממשיכה להציג את התוקפנות המאסיבית של חמאס כהפגנה לא אלימה ואת צה"ל כצבא שהפעיל כוח מופרז.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לקראת התנגשויות אף גדולות יותר בעתיד על ישראל צריכה לעבור למתקפה הסברתית בינלאומית על מנת לחשוף בפני העולם את המציאות בעזה ואופיו האמיתי של החמאס. מדובר במצב בו חמאס מוכן להרעיב את העזתיים על-מנת לסחוט כסף מהעולם ולהשתמש בהם כמגן אנושי מול ישראל.
במקביל, אבו מאזן מוכן להלחם נגד חמאס עד החייל הישראלי האחרון, ואח"כ לתבוע את ישראל בגין פשעי מלחמה באו"ם.

כל זאת בשעה שישראל עשתה רבות בכדי להקל על המשבר ההומניטארי בעזה.

יש לשקול לשלב כתבים זרים בקרב כוחותינו, "אמבדינג", כפי שנעשה בעבר בעזה ובלבנון, ואף משקיפים ממדינות ידידותיות שיחוו באופן בלתי אמצעי מה זו "הפגנה לא אלימה" נוסח החמאס. אני מזמין אותם לחוות זאת על בשרם". סיכם סגן השר חה"כ ד"ר מייקל אורן.

(צילום: מתוך פייסבוק)

Back to top button