חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

פייק פוסט קלאסי: "נתניהו לא נאם בטקס המשואות אלא בפעמוני היובל"

שרת התרבות והספורט מירי רגב פרסמה הערב (שלישי) קטע וידאו ששודר ב"כאן 11" (תאגיד השידור הציבורי) בו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם וכתבה רגב "מה שנכון לממלכתיות של אירועי שנת ה-50, נכון גם לממלכתיות של שנת ה-70. מה שלא הפריע ליו"ר הכנסת אז דן תיכון, בוודאי לא צריך להפריע ליו"ר הנוכחי יולי אדלשטיין. טקס משואות חגיגות היובל – 1998."

הפוסט זכה לתגובות רבות אך, מבדיקת המגיבים לא מדובר בנאום שנשא בנימין נתניהו בטקס המשואות עצמו אלא בטקס פעמוני היובל שנערך ב-30 באפריל 1998 באצטדיון גבעת רם, טקס שאורכו 3 שעות במוצאי יום העצמאות. בטקס זה נאם ראש עיריית ירושלים אהוד אולמרט, נשיא המדינה עזר ויצמן, סגן נשיא ארצות הברית אל גור ובנימין נתניהו ראש הממשלה. "פייק פוסט קלאסי" כתב המגיב והוסיף "פשוט בדיחה איך האכילו את את כל ערוצי החדשות בבלוף הזה כשיש סרטון מלא ביוטיוב"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. לגידי,
    תגיד, אתה פסיכי? על מה בכלל אתה מדבר? איזה "שמאלן" ואיזה "הר הרצל"?
    שמע, אחי, אתה חייב לטפל בעצמך. זה ממש מדאיג.
    1 – תקרא שוב את מה שכתבתי. כתבתי שנתניהו דיבר בשני הטקסים בשנת 1998: הטקס המרכזי של הדלקת המשואות וטקס "פעמוני היובל". בטקס השני הוא אכן נאם, אך בטקס הראשון הוא רק הקריא מתוך מגילת העצמאות, כלשונה. איך זה קשור להר הרצל?
    2 – אני לא בטוח אם אתה צועק אוטומטית "יא סמולן" כי אתה סתם אידיוט, או כי אתה עוד אחד מהסמרטוטים של גדול הבוגדים בימין, נתניהו, ולכן נפגעת מזה שכיניתי אותו "נוכל". בכל מקרה, טפל בעצמך. רפואה שלמה

  2. תגיד, לא ראית שם את הר הרצל? אתה עד כדי כך סמולן מפגר?
    או שסמולן כמו סמולן לא מכיר כלום מבירת ישראל, שזה הגיוני, או שסמלונים כ"כ שקרנים ומפגרים שזה מביך.

  3. אתם מטעים, וחבל!
    למרבה הצער, הקטע שפורסם אכן נלקח מהטקס המרכזי (טקס המשואות), ולא (!) מאירוע "פעמוני היובל".

    למיטב הבנתי, נתניהו נאם בשני הטקסים, אך בטקס המרכזי, הנאום שלו לא היה באמת "נאום", אלא רק הקראת קטע מתוך מגילת העצמאות. את זה היה צריך לפרסם ובזה הייתם צריכים להתמקד!

    חבל שלא טרחתם לבדוק את העובדות תחילה וסתם הטעיתם אותנו. סתם גרמתם לי פדיחה מול אנשים שמיהרתי לספר להם על התרגיל החדש של נתניהו הנוכל, אך לבסוף הסתבר שהדברים היו אחרת מכפי שפרסמתם (למרות שאכן היה שם תרגיל מסריח, אבל אחר).

Back to top button