חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

לקראת הפגנת הטרור מחר בגבול הרצועה, חמאס מפרסם הנחיות חדשות

ארגון חמאס, עוד בטרם החלה הפגנת השיבה הראשונה שנערכה ביום שישי שעבר, עמד על כך שההפגנות הן לגיטימיות ומטרתן להפעיל לחץ בינלאומי על מנת להסיר את המצור על עזה. בארגון דאגו להבהיר מעל לכל במה כי המפגינים הינם תושבי רצועת עזה "שאינם חמושים" ובסך הכל רצונם למחות על המצב הקשה ברצועה.

אלא שבשטח הדברים נראים אחרת לגמרי. על פי התמונות המופצות ברשת, בעיקר על ידי הפלסטינים עצמם, ועל פי סרטונים שונים מובן לכל שאין מדובר בהפגנה לגיטימית וטענה זו מתחזקת עוד יותר מתמונות ומסרטוני דובר צה"ל שמציגים באופן ברור חבלה במזיד בגדר גבול הביטחון של ישראל עם רצועת עזה וניסיון לפגוע בחיילי צה"ל.

משרד הבריאות בעזה מעדכן כי עד כה מאז החלה הפגנת השיבה, נהרגו ברצועת עזה 21 פלסטינים, רובם פעילי טרור המשתייכים לזרוע צבאית של ארגוני טרור שונים כאשר חלקם מארגון הטרור חמאס. עובדה זו מציגה את חמאס "באור שלילי" בפני העולם בשעה שהוא טוען כי מדובר במפגינים שאינם חמושים "שוחרי שלום" לטענתו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות זאת, מפרסם היום ארגון חמאס הנחייה כללית גורפת שהופצה בכלל הרשתות החברתיות בה נמסר, "אסור בהחלט להזכיר השתייכותו של קדוש מעונה לגדודי עז א-דין אלקסאם, פרסום תמונתו או סרטונים צבאיים בהם הוא מופיע, יהיה אשר יהיא מקורם." חתום על ההודעה (שירות מידע צבאי) של ארגון חמאס.

אז הפגנה לגיטימית? בואו נראה כמה תמונות וסרטונים של הימים האחרונים מגדר הגבול ברצועת עזה

בתמונות שמפרסמת הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס, חיילי צה"ל על הכוונת

מגיעים עד לגדר המערכת, מתגרים בחיילי צה"ל, מאיימים להצית עשרות אלפי צמיגים ולסנוור את החיילים. 

חמושים ברחובות מאיימים על התושבים להגיע אל הגבול ולאסוף צמיגים. בעלי חברות הסעות שדיברו בעילום שם סיפרו כי קיבלו איומים מחמאס והוכרחו לדאוג להסיע כמה שיותר אנשים לגדר הגבול

מבעירים צמיגים וגורמים נזק לגדר המערכת בגבול הרצועה

מאיימים בהצתת צמיגים – מחר בשעה 14:30

בקבוקי תבערה שנמצאו סמוך לגדר הגבול
המחבלים שנהרגו פעילי טרור של חמאס

מחבלים בגדר המערכת בגבול רצועת עזה – צילום: דובר צה"ל

Back to top button