העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

סאיב עריקאת: "נגיש תלונה לבית הדין הפלילי נגד פושעי המלחמה הישראליים"

מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף, סאיב עריקאת קורא היום (שבת) לפתוח בחקירה בינלאומית מיידית על הרג המפגינים הפלסטינים בצעדת השיבה ברצועת עזה ואמר, "שוב, הממשל האמריקני ונציגיו, כולל ניקי היילי, בחרו להתעלם מפשעי ישראל נגד העם הפלסטיני תוך עידוד של ישראל להמשיך ולבצע הפרות של המשפט הבינלאומי. הממשל האמריקאי מתעלם במתכוון מהריגתם של המפגינים הפלסטינים חסרי המגן ברצועת עזה, המשתמשים בזכויותיהם הטבעיות של האדם וזכותם הפוליטית להפגין למען השלום ולסיים את הכיבוש הישראלי, שנמשך יותר מחמישים שנה."

עריקאת הוסיף כי "הקהילה הבינלאומית מחויבת ליטול אחריות על ישראל ולנקוט בצעדים הדרושים כדי להרתיע אותה מלהמשיך להרוג פלסטינים ולבצע פשעים נוספים. העם הפלסטיני שואף לחופש ולצדק. אנו נאבקים לסיים את הכיבוש הישראלי, ויש לנו זכות להרים את קולנו ולהשתמש בכל האמצעים הלגיטימיים כדי לחשוף את העוול הזה."

"נמשיך לקדם את זכויותינו בפורומים בינלאומיים באמצעות מאמצים משפטיים ופוליטיים ובדרכי שלום על מנת לפתוח מיידית בחקירה כנגד פשעי ישראל. אנו נגיש תלונה נגד פושעי המלחמה הישראליים לבית הדין הפלילי הבינלאומי וגופים אחרים של האו"ם על מנת להגן על זכויותיהם של בני העם שלנו, על מנת להבטיח להם הגנה בינלאומית כדי שיגרמו לכיבוש הישראלי להפסיק את הפרות השיטתיות והמתמשכות של החוק הבינלאומי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף, סאיב עריקאת

Back to top button