איראןחדשות חוץמבזקים

דובר שר החוץ האיראני גינה את התקיפה בסוריה, 5 איראנים נהרגו

סוכנות הידיעות האיראנית "פארס" פרסמה לפני זמן קצר (שני) כי דוברו של שר החוץ האיראני בהראם קאסמי גינה בחריפות את התקיפה הישראלית לכאורה של מטוסי הקרב על בסיס חיל האוויר הסורי בחומס ה- T4. הדובר אמר כי "התוקפנות של המשטר הציוני בסוריה היא הפרה בוטה של הריבונות הלאומית המנוגדת לכל הכללים והנורמות הבינלאומיות ורק מסבכת את המשבר ומערערת את המצב באזור"

קאסמי הוסיף כי "אין ספק. פעולה זו של ישראל בהיעדר תגובה של המשטר הסורי רק הולכת ומחזקת את הטרוריסטים. הפעולה נועדה גם להסיט את דעת הקהל מהטרגדיה בעזה של עשרות פלסטינים הרוגים ואלפי פצועים שגרמה ישראל"

הוא הדגיש כי הרפובליקה האסלאמית של איראן תומכת באופן מלא בשלמותה הטריטוריאלית וריבונותה של סוריה וכן באנשיה. אנו מקווים שהקהילה הבינלאומית לא תהיה אדישה נוכח ההפרה הבוטה של היישות הציונית שגם היא חברה באו"ם שבהחלט בפעולותיה מסכנת את השלום והביטחון בעולם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך פורסם כי בתקיפה הלילה בסוריה, המיוחסת לישראל נהרגו חמישה איראנים. ברשתות החברתיות פורסמו תמונותיהם ושמם של ארבעה מההרוגים. ההרוגים הם: מהדי דיהאג'אן (Mehdi Dehghan), מהדי לופטי ניסאר (Mehdi Lotfi Niyasar) תושב קום, אכבאר ג'נאטי (Akbar Jannati) תושב תבריז וסייעד עמאר מוסאבי (Seyed Ammar Mousavi) תושב אהוואז. שמו ותמונתו של ההרוג החמישי טרם פורסמו.

Back to top button