חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

פוענח רצח יורי כושר מיקנעם

משטרת ישראל הצליחה לפענח את רצח יורי כושר ז"ל בן ה-53 מיקנעם מהחודש שעבר. לאחר חקירה אינטנסיבית ומהירה שהתנהלה במשטרת ישראל בימ"ר צפון, גובשה תשתית ראייתית כנגד בנו החורג של הקורבן, יבגני סמרסקי בן ה-27 מיקנעם. הוא על פי החשד הרג את המנוח.

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום האירוע, סגרו את הזירה והחלו באיסוף ממצאים תוך כדי התקבל דיווח מבית החולים כי מצבו של הקורבן התדרדר והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

למקום הארוע – דירה ברחוב החרמון בעיר יוקנעם, הוזנקו כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדה ניידת, חוקרי זירה, מחלק הרצח של ימ"ר צפון וצוות הפיקוד של מרחב עמקים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שם בזירה צוות החקירה מתחיל באיסוף הממצאים לשאלת החוקרים היכן הסכין שבאמצעותה נדקר המנוח, הנאשם מוביל אותם למטבח פותח את המגירה של הסכו"ם ומציג בפניהם סכין מטבח שטופה ועליה טיפות מים.

הנאשם נעצר והובא לנקודת המשטרה ביוקנעם. במקביל לחקירתו של הנאשם בנקודת המשטרה צוות החוקרים ממשיך בחיפוש בדירה ותופס בחדרו של הנאשם 2 חרבות אחת מהן אף שבורה.

בהמשך החקירה עלה כי האב והבן נוהגים לשתות לשכרה ולעיתים קרובות מתפתחים ביניהם ריבים המגיעים לכדי צעקות ואלימות.

עוד עלה מהחקירה כי ביום הארוע 8.3.18 האם, המנוח והנאשם חגגו את יום האישה ושתו יחד שמפניה כאשר בשלב מסויים הבן פרש לחדרו.

בהמשך הערב בין המנוח לנאשם פרץ ריב ככל הנראה לגבי עוצמת המוזיקה שהושמעה ע"י המנוח, במהלך הריב המנוח והנאשם הלכו ביניהם מכות כאשר המנוח החזיק בידו סכין. במהלך הריב הנאשם שלף את החרב שנתפסה בחדרו שאורך להבה 36.6 סנטימטר ואף השתמש בה כנגד המנוח ובשלב מסויים דקר את המנוח שתי דקירות באזור החזה שהובילו למותו של המנוח, על גבי גופתו של המנוח נמצאו סימני חבלה רבים וכן חתכים רבים נוספים ולנאשם נגרם פצע באזור השפתיים במסגרת הריב עם המנוח.

הנאשם שהבחין בדם הרב שניגר מהמנוח ביקש מאמו להזמין מד"א ובמקביל ניסה בכוחות עצמו לעצור את הדם.

לאחר חקירה יסודית בפרק זמן קצר של צוות מחלק הרצח בימ"ר צפון בגין מותו של המנוח כאשר העדים היחידים בארוע עצמו הם המנוח, אמו של הנאשם שהייתה אשתו של המנוח והנאשם, גובשה תשתית ראייתית כנגד הנאשם בגין הריגה, והיום כאמור פרקליטות מחוז צפון הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button