חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד בגבול עזה: "לא מדובר במחאה אזרחית אלא בארגון טרור נפשע"

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', וחבר וועדת החוץ והביטחון, ח"כ יאיר לפיד, הגיע היום (שישי) כדי לראות מקרוב את ההסתה של חמאס באירועי הגדר ולחזק את תושבי העוטף וחיילי צה"ל.

לפיד על גבול עזה: "זה השבוע השלישי שהחמאס מצעיד אזרחים אל הגדר העולם צריך לדעת שלא מדובר פה במחאה אזרחית אלא בארגון טרור נפשע שמשתמש בנשים וילדים כמגן אנושי. צהל פועל מולו בנחרצות בנחישות ועל פי החוק הבין לאומי וחיילי צהל ומפקדיו צריכים לדעת שיש להם גיבוי מלא מאיתנו, יש לנו אמון מלא בהם ובדרך הפעולה שלהם "

והוסיף: "אף מדינה בעולם לא הייתה מסכימה שמאות פעילי טרור יפרצו פתאום לשטחה ויפרו את הריבונות שלה וישראל לא שונה בזה מכלל העולם, לא נוכל להסכים לזה ולצה"ל מותר להפעיל כוח כדי למנוע את זה. אני מאחל לתושבי עוטף עזה שיהיה להם סוף שבוע שקט "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מוקדם יותר הגיע לפיד לצומת הקשתות בעוטף עזה לפגוש את פעילי 'יש עתיד', שחילקו היום דגלים וסטיקרים עם הכיתוב "עם ישראל חי" בכ- 30 צמתים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. לפיד אמר: "יש עתיד חילקו עשרות דגלים וסטיקרים כאן וברחבי המדינה שכתוב עליהם עם ישראל חי. עם ישראל חי ומטייל ונהנה ומגיע לו לעשות את זה בזכות חיילי צהל אני מאחל לכולם שבוע עצמאות שמח".

(צילום: מתוך טוויטר)

תגובה אחת

Back to top button