חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שמו של הצעיר שנהרג בתאונת הדרכים אמש בדרום

הותר לפרסום כי ההרוג בתאונת הדרכים אמש (שבת) בכביש 206 סמוך לצומת רותם בדרום הוא מוטי ויצמן בן ה-22 תושב דימונה. ויצמן שעבד כשליח פיצה היה בדרכו למשלוח פיצה לאחד מבסיסי צה"ל, הסמוכים לדימונה. הרכב בו נהג התנגש בעוצמה באוטובוס והוא נפצע באורח אנוש. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום חילצו אותו לאחר שנלכד בתוך הרכב כשהוא ללא רוח חיים. צוות מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותו. 7 נוסעים שהיו באוטובוס נפצעו קל ופונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פאראמדיק מד"א אביאל יפרח סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. מעוצמת ההתנגשות נהג הרכב הפרטי, צעיר כבן 25 נלכד כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי נכנסו לרכב מדלת תא המטען על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נקבע מותו. 7 מנוסעי האוטובוס שסטה לשולי הכביש התהלכו במקום, נבדקו בשטח ע"י צוותי מד"א ופונו לבי"ח סורוקה כשמצבם קל."

תושבי דימונה קיבלו את הבשורה המרה על מותו של תושב העיר בעצב רב ובכאב גדול. חבריו של מוטי מבית הספר ובני משפחה התכנסו בבית משפחת ויצמן כשהם מוכים בהלם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בן משפחתו של מוטי ויצמן, אלירן גבאי סיפר וכתב "זוכר את הדברים שעברנו ביחד בילדות, שהייתה מיוחדת וטובה, תמיד הגעת והתעניינת במשחקי הכדורגל ועודדת אותי שעליתי למגרש, אזכור אותך תמיד"

דודו, יוסי אוחיון כתב בעמוד הפייסבוק שלו, "לא רוצים להאמין שזה אתה. דוד יקר ואהוב. הבשורה המרה ריסקה את כל המשפחה. ילד שנקטף בלי להגיד איך ולמה. הגבר שהגיע אחרי ארבע אחיות, אזכור אותך, את הגבר שהיית, את הילדות הכיפית שהייתה לנו, את השטויות שהיינו עושים יחד. היה לי כיף לראות אותך בא למשחקים שלי ולראות אותי כל שישי. תמיד שואל ומתעניין, אזכור את החיוך היפה שלך, תנוח תשמור על כולנו אוהב אותך ולא אשכח!!! מוטי ויצמן ברוך דיין האמת ת.נ.צ.ב.ה !!!"

חברתו של מוטי, טל איבגי כתבה: "מוטי שלי, הלב הכי גדול שלי … אני לא יודעת מאיפה להתחיל, ואיך הגעתי בכלל למצב שאני צריכה לרשום מכתב פרידה אני כותבת את זה שהעיניים שלי מלאות דמעות והיד רועדת והמילים תמיד יהיו קטנות מלתאר אותך. אני זוכרת איך בימי הולדות היינו תמיד מוותרים לרשום ברכה אחד לשנייה כי שנינו גרועים בזה. תמיד אמרנו שלא צריך לכתוב בשביל לדעת מה אנחנו האחד בשביל השנייה יש כאן תמונה שלא הסכמת לי לעלות אמרת לי לחכות שתעלה לי אותה ביום הולדת שלי ולצערי הרב זה כבר לא יקרה מאתמול אני חסרת מילים מסתכלת על תמונות ולא מאמינה שזה רק שאראה ממך עוד. מוטי זה שידע לעצבן אותי ובאותו נשימה להרגיע אותי. לתת לי נשיקה במצח להגיד איבגי וישר היינו משלימים. איך הלכת לנו ברגע בלי הכנה מוקדמת בלי לומר כלום. תמיד קראו לנו שלישייה , מה עכשיו נעשה בלעדייך אני לא יודעת איך אפשר להתרגל ולחיות עם אובדן שכזה? הבטחת לי המון הבטחות שתעשה איתי ועכשיו איך ממשיכים? השארת אותי ואת דוראל לבד הוא לא יודע איך להמשיך כאן מוטי. אנחנו לא רואים אותנו מתמודדים עם זה. מרגישים ששרפו לנו את הלב אני עדיין מתפללת שאני בחלום רע ואתה עדיין תשאר מוטי שלי לעד ושנהיה שלישייה תמיד מי עוד אתלבט איתי על בנות ואשגע אותי הייתה לי את הזכות שהיית חלק מהחיים שלי תודה !!
עם מי אני אתלבט על כל דבר קטן ואקבל את התמיכה והייעוץ הטוב ביותר , היית ותמיד תיהיה החבר הכי טוב שלי אתגעגע למי שיציק לי, מי שיתן לי את כל התשומת לב שאתה נותן לי אתה יודע מה אתה בשבילי מוטי ויצמן, פיזית אתה לא איתי אבל בלב שלי אתה לנצח נצחים, אני אוהבת אותך יותר משמילים יוכלו לתאר, מתגעגעת עד כאב ולתמיד טל"

מוטי הותיר אחריו הורים וחמש אחיות. הלווייתו של מוטי ויצמן ז"ל תיערך בשעה 16:30 בבית העלמין בדימונה.

צילום: גל אברהם תיעוד מבצעי מד"א
מוטי ויצמן ז"ל. באדיבות המשפחה

Back to top button