בידורמבזקיםמשפטי/פלילי

רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי שוחרר למעצר בית

רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי שהואשם בחודש שעבר בגין עבירות מין בקטינות, שוחרר היום (ראשון) למעצר בית לאחר חמישה שבועות ששהה במעצר. ביטי חשוד בעבירות מעשה מגונה בפני קטינה מתחת לגיל 16, מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, איומים והטרדה מינית בקטינה שטרם מלאו לה 15.

על פי עובדות כתב האישום שהוגש לבית המשפט בחודש לפני כשבועיים וחצי, בשנת 2014 הקים הנאשם קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה" שבה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו, שהינה כוכבת ילדים. במהלך השנים 2017-2018 נהג הנאשם לשוחח, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני, עם תשע קטינות מקבוצת "ביטי אימפריה". הנאשם פנה לקטינות בצ'אט הפרטי ולשכנען להוריד את אפליקציית הטלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקצייה "בטוחה" בה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן. הנאשם נהג לנהל שיחות בעלות אופי מיני עם הקטינות, ובין היתר נהג לשאול אותן האם קיימו יחסי מין, ביקש מחלקן הודעה קולית בה הן נשמעות גונחות, שלח לחלקן תמונות וצילומי וידאו שלו מבצע מעשים מיניים בעצמו, הציע לחלקן לבצע בעצמן מעשים מיניים ועוד. הנאשם אף ביקש מאחת הקטינות לבצע בו מעשים מיניים וכן שלח לשלוש קטינות סרטון המתעד מעשים כאלה בין שני קטינים בכיתת לימודים. בהמשך לכך פתחו חלק מהקטינות קבוצת וואטס-אפ שבה חשפו בפני אשתו של הנאשם את מעשיו, והנאשם שלח הודעה קולית בקבוצה בה איים על שתיים מהקטינות."

בפרקליטות אמרו כי "מדובר בשיחות שקיים החשוד החל משנת 2014 על בסיס יומיומי עם 9 קטינות. יש שיח מיני בוטה והן מספרות: "אז הוא סוטה קצת, אבל הוא אבא של עדי ביטי והוא מדבר איתי!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עדי ביטי עם אביה רונן (צילום: מתוך פייסבוק)

Back to top button