חדשות הארץטיוליםמבזקים

סוף שבוע של עצמאות בכינרת: 60,000 נופשים פקדו את החופים השקטים

מחדר הבקרה של רשות הכינרת נמסר היום (שבת) כי רבים פקדו במהלך סוף השבוע את 15 חופי איגוד ערים כינרת לרגל יום העצמאות ה 70 לישראל כאשר גם במהלך ימי החג המשיכה מהפיכת החופים השקטים ונאסרה השמעת מוסיקה רועשת בכל חופי איגוד ערים כינרת.

במהלך סוף השבוע נרשמו תפוסות גבוהות בכל חופי האיגוד ומנתוני רשות הכינרת עולה כי כ 60,000 נופשים פקדו את החופים. כמו כן, בשל התפוסות הגבוהות נסגרו לסרוגין החופים צאלון, גופרה וצינברי. במהלך יום העצמאות האריכו ברשות הכינרת את שעות שירותי ההצלה עד השעה 19:00

ברשות הכינרת מציינים כי נתונים אלו יחד עם העלייה בתפוסה שנרשמה במהלך פסח- 30% יותר נופשים בחופים השקטים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, מעידים על הצלחת מהפיכת החופים השקטים וחזרת המשפחות לכינרת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראוי לציין כי למרות התפוסות הגבוהות הניקיון בחופים נשמר. בנוסף, הנופשים נשמעו להנחיות אזור השמעת מוסיקה רועשת בחופים ולא נרשמו אירועים חריגים.

במהלך סוף השבוע התרחש אירוע בו נסחפו שני אנשים, על גבי מזרן ים לעומק הכינרת בסמוך לחוף צאלון, כ250 מטר מקו החוף. השניים אותרו והוחזרו לחוף בשלום באמצעות צוותי המצילים, רשות הכינרת והשיטור הימי של משטרת ישראל.

באיגוד ערים כינרת חוזרים ומבקשים מהציבור להישמע לכללים לאורך כל עונת הרחצה- לרחוץ רק בחופים המוכרזים, בסמוך לסוכות ההצלה ולהישמע להוראות המצילים. כמו כן מזהירים שלא להשתמש במזרני ים ואבובים ולא להיכנס למי הכינרת תחת השפעת אלכוהול.

צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת
צילום: רשות הכינרת

Back to top button