העולם הערבילבנוןמבזקים

נסראללה: "ביכולתנו לפגוע בכל מטרה בישראל, לא נעזוב את ההתנגדות"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נואם בשעה זו (שבת) בעיר צור שבלבנון לרגל הבחירות במדינה. בנאומו אמר נסראללה כי "להתנגדות יש את היכולת לפגוע בכל מטרה בישראל."

נסראללה התייחס בנאומו למבצע ענבי זעם ואמר, "אנו נפגשים כאן ביום השנה לתוקפנות שהחלה ב -11 באפריל בשנת 1996 (מבצע ענבי זעם) כשנפגעה המפקדה הצבאית של חיזבאללה בשכונת חארת חריק בדרום-מערב ביירות. כתוצאה מחוסר היכולת של האויב ב -1996 להתמודד עמנו, פנה האויב לתקיפת אזרחים בביצוע מעשי טבח רבים. היה הישג גדול בהתנגדות משום שהצלחנו להגן על האזרחים. הרמטכ"ל של צבא הכיבוש ב -1996 אמר שהפכנו את חודש ניסן לשק האגרוף. עבד אל-חוסיין שרף אלדין קרא למדינה הלבנונית להגן על האזרחים מפני התוקפנות הציונית."

נסראללה אף התייחס למלחמת לבנון השנייה בנאומו ואמר, "ב -2006 הגיעה ההתנגדות עם הצבא לגבול, המדינה לא הייתה מוכנה לשלוח את הצבא לגבול. רק אחרי מלחמת 2006, בקשה בינלאומית הביאה את הצבא לגבול. המדינה היא זו שהתעכבה והפנתה את גבה לדרום, זה לא זה שקנתה ​​נשק מכספה כדי להגן על האדמה ועל אזרחיה. הפשע שלנו הוא שלקחנו נשק כדי להגן על אדמתנו ועל ריבונותנו. ההתנגדות שהיתה חלומם של שרף אלדין ואימאם אל-צדר הפכה כעת לכוח אמיתי והאויב מורתע ומחשב אלפי חשבונות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני אומר לשרף אלדין שאי אפשר היום להשפיל אותנו ולפגוע באדמת ג'בל עמל (האזור השיעי בדרום לבנון). שום גורם לא יכול להשפיל אותנו כי ידינו על התותחים. אני אומר את זה בביטחון, להתנגדות יש את היכולת, הכוח והטכנולוגיה לשגר טילים שיפגעו בכל מטרה של הישות הציונית. ההתנגדות נולדה והתחזקה לאחר המון אבדות ואי אפשר לזנוח זאת, הם הכבוד והגאווה שלנו." אמר נסראללה.

מזכ"ל חיזבאללה פנה את הקהל שהגיע לשמוע את נאומו ואמר, "האחריות שלכם היא להגן על ההתנגדות וזה מה שתעשו ב-6 במאי כאשר אנשי הדרום בכל הכפרים ומכל היישובים יגיעו אל הקלפיות כדי להצביע לתקווה ולנאמנות. אנחנו מחכים לכם ב -6 במאי כי ההצבעה שלכם היא מסר ללבנונים ולכל העולם, "לא נעזוב את ההתנגדות ולא ננטוש אותה".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה

מר עבדול חוסיין שרף אלדין קרא למדינה הלבנונית להיכנס לדרום כדי להגן עליה מפני תוקפנות ציונית

ההבנה של ניסן לשקית איגרוף

ההבנה של אפריל 1996 הייתה הישג גדול בהתנגדות, משום שהיא היתה מסוגלת לנטרל אזרחים

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר במהלך נאום טלוויזיוני כי "לכוחות התנגדות יש כיום את היכולת, את הכוח ואת הטילים שיכולים לפגוע בכל מטרה בישראל".

זכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא הערב (שבת) נאום נוסף לרגל הבחירות בלבנון. "להתנגדות יכולת וכוח של טילים המסוגלים לפגוע בכל מטרה בישות האויב", אמר מנהיג הארגון השיעי בנאום שברובו הוא מתייחס לענייניה הפנימיים של ארצו.

על פי ערוץ אל-מנאר של חיזבאללה, נסראללה מקיים את הבטחתו ונואם לראשונה זה שנים מהעיר צור בדרום לבנון. "ההתנגדות בלבנון הוכיחה את משוואת ההרתעה מול האויב הישראלי", אמר. "לכן, אי אפשר לוותר על ההתנגדות".

הדברים נאמרים נוכח דיווח בעיתון "אל-אחבאר" הלבנוני שפירסם, כי ארצות הברית פועלת לחוקק חוק שיביא לפירוק חיזבאללה מנשקו. "אחרי הבחירות אנחנו נדון באסטרטגיה ההגנתית של לבנון", הבטיח נסראללה.

Back to top button