צרכנות

סיבות לסירוב ויזה לארה"ב

ראשיתו של מימוש החלום האמריקני המיוחל והנכסף היא בתהליך הוצאת ויזה לארה"ב. לעיתים, חלום זה גם נופל לטמיון בשל תהליך זה. הממשל האמריקני ידוע בנוקשותו, בייחוד בכל הקשור בהליכי הגירה ובהליכי הוצאת הוויזה. למעשה, סף שיעור סירוב קבלת הוויזה בארץ עולה על השיעור המבוקש – 3% וזוהי אחת הסיבות לכך שישראל טרם נכנסה לתכנית הפטור מוויזה, על אף היחסים החמים בין שתי המדינות. הנה כל מה שעליכם לדעת על סיבות הסירוב.

מהן הסיבות לקבלת הסירוב?

אם כך, הוצאת ויזה לארה"ב VISA USA מתאפשרת למשך פרק זמן של עד 3 חודשים לצורך טיול/נסיבות משפחתיות/מצבי חירום רפואיים/לימודים/עסקים וכנסים שונים. הגבלת הזמן נועדה להבהיר את העובדה כי מדובר באשרת שהייה זמנית ולא באשרת הגירה. ובשל כך, הגורם העיקרי לקבלת הסירוב היא באי-ההצלחה להוכיח את זיקתכם לארץ. הממשל האמריקני מעוניין לוודא ששהייתכם בארצות הברית היא זמנית וכי אתם לא מעוניינים לנצל את השהייה לצורך עבודה לא חוקית או שהייה לא חוקית מעבר לפרק הזמן שנקבע לכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוכחת זיקתכם וקשריכם החזקים לארץ נעשית בדרך כלל באמצעות המצאת מסמכים והוכחות בהקשר ללימודים בארץ, מקום עבודה קבוע, נכס בארץ, קשרי משפחה ועוד. בשל כך, צעירים רבים בגילאי ה-20 עד 30 לעיתים קרובות נכשלים בהוכחת קשרים חזקים אלו.

סיבות נוספות לקבלת הסירוב עשויות להיות קשורות בתהליך מילוי טופס הבקשה המקוון או בריאיון המתבצע בשגרירות האמריקנית. רבים לא יודעים כי תהליך מילוי הטופס הוא אחד מהשלבים המשמעותיים והמשפיעים ביותר בתהליך. מדובר בשלב הסינון הראשוני והמשמעותי שבו כל כשל, החסרת והשמטת פרטים או תיעוד שקרי עשוי לעכב את התהליך או גרוע מכך – להוביל לפסילתכם.

כיצד ניתן למקסם את הסיכויים?

אין ספק שהביורוקרטיה המייגעת מקשה על הצלחת התהליך. מילוי הטופס המקוון הארוך (מעל ל-15 עמודים) דורש מכם להמציא שלל מסמכים והוכחות ולמלא אינספור עמודים בשפה האנגלית בדיוק רב. ולכן, במידה שאינכם דוברים אנגלית ברמת שפת אם או מעוניינים להקל על התהליך, תוכלו להיעזר בשירותיה של חברת תרגום או חברה המסייעת בתהליך הוצאת הוויזה וזו תדאג לכך שתהליך מילוי הטפסים יתבצע כראוי.

 

 

 

תגובה אחת

  1. בין אם הכוונה היא להציג תעודת תואר לאוניברסיטה כבסיס לקבלה לתואר מתקדם, או תמצית רישום אוכלוסין לשגרירות דרכה מנסים לקבל ויזת סטודנט – על המסמכים הללו לעבור הכנה לפני שניתן יהיה להגישם. הכנה זו כוללת תרגום נוטריוני לתעודת תואר , מסמכים ואישור נוטריון שהוא הגורם המוסמך לאשר ולאמת את התרגום שנעשה. על פי רב, הנוטריון עצמו יהיה זה שיתרגם את התעודות הנדרשות, נוטריונים רבים נוטים לאמת רק מסמכים שהם עצמם תרגמו.
    https://notaryon-online.com

Back to top button