צרכנות

סריקת תמונות ושקופיות

התמונות שממלאות היום את אלבומי התמונות שלכם בבוידעם, מתישהו ילכו לאיבוד. כולם כמובן יעשו מאמץ לשמור עליהן, לעטוף אותן ולזכור היכן הן מונחות, אבל עם העולם הדיגיטלי שבו אנו חיים, ערכם של מסמכים מודפסים הולך ויורד בעינינו, ותמונות הן לא יוצא מן הכלל בהיבט זה. מצבן של שקופיות הילדות שלכם אף גרוע יותר, וזאת מכיוון שלרוב גם אי אפשר להשתמש בהן ואי אפשר לראות את התמונות שהן מייצגות. שקופיות הן בסך הכל נגטיבים פשוטים שללא המכשור המתאים, לא ניתן לראות בהם כלום. בהמשך לכך, סריקת תמונות ואפרופו כך גם סריקת שקופיות, הם שני שירותים שאתם רוצים להכיר, ושיסייעו לבני משפחתכם לשמר אתכם כזיכרון מתוק גם בעוד דורות רבים קדימה.

האם אפשר לבצע סריקת תמונות בבית?

אם יש לכם סורק ביתי, אתם יכולים לבצע את סריקת התמונות שלכם באופן עצמאי, וכל מי שאומר לכם אחרת, לא אומר לכם אמת. יחד עם זאת, לפני שאתם מתחילים במשימה כדאי שתדעו כמה דברים: סריקת תמונות ביתית הוא תהליך שיכול להימשך חודשים ארוכים, ורוב הסיכויים שלא תשלימו אותו עד תומו, או שבכלל לא תיכנסו אליו רק מעצם המחשבה על כמות העבודה העומדת בפניכם. כדאי שתדעו גם, שסריקה מקצועית מספקת לכם תוצאות טובות יותר ברזולוציה גבוהה יותר ועל פי הצורך גם בתוספת עיבוד תמונה מקצועי, שישפר גם את התמונות הישנות ביותר באלבום שלכם. אז אם יש לכם הרבה זמן ומעט תמונות, אתם בהחלט יכולים לסרוק אותן בעצמכם. בכל מצב אחר, כדאי מאוד לפנות לשירות מקצועי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

ומה לגבי שקופיות? כיצד סורקים אותן?

סריקת שקופיות זה כבר סיפור אחר לגמרי, וכיום ברוב המוחלט של הסורקים הביתיים אין את הפונקציות שיאפשרו לכם לסרוק את השקופיות שלכם בעצמכם. סריקת השקופיות מבוצעת באמצעות מכשור מיוחד, המקרין אלומת אור חזקה דרך השקופית וסורק את התמונה המתקבלת על גבי משטח לבן חלק. למעשה, סריקה זו מבצעת המרה של השקופית לתמונה ולאחר מכן סורקת את התמונה עצמה. תהליך זה מחייב את המכשור המתאים ואת הידע המקצועי הנדרש, ואת זה תוכלו להשיג אך ורק אצל חברת סריקה מקצועית.

כיצד מתקבלים הקבצים?

לאחר שתבוצע הסריקה של התמונות והשקופיות, יישמרו הקבצים הסרוקים על גבי מדיה ניידת כדוגמת דיסק או זכרון נייד, ואלו יימסרו לכם. בצעו לפחות גיבוי אחד או שניים ושמרו את הגיבויים במיקומים שונים. מדיה דיגיטלית זו תלווה אתכם ואת בני משפחתכם לאורך שנים, ותוכלו להקרין אותה בקלות על גבי מסך הטלוויזיה, המחשב ואפילו לבצע שיתוף בטלפון הנייד וברשתות חברתיות.

לשירות סריקת תמונות ושקופיות: לחצו כאן

Back to top button