צרכנות

ניקוי ריפודים – לא תאמינו כשתראו את התוצאה

ניקוי מזרונים, ניקוי מושבים לרכב, ניקוי ריפודים, ניקוי שטיחים וכן הלאה, הן כולן משימות ניקוי שרבים מאיתנו לא מקדישים להן את המחשבה או את תשומת הלב הראויות. הסיבות לכך הן שתיים. א' מכיוון שלאורך זמן אנו מתרגלים לשינויים שעוברים הריפודים, לשינוי הצבע שלהם, לדהיית הצבע שלהם, ומאחר ומדובר בשינוי מאוד איטי ולא פתאומי, אנחנו מתרגלים גם למראה המלוכלך שלהם. ב', מדובר בניקוי שמתמקד יותר בחלקים הפנימים של הפריט, חלקים שאנחנו לא רואים בעין ולכן קל לנו מאוד להתעלם מהם.

השינוי הוא דרמטי – צריך לראות כדי להאמין

בהמשך למה שאמרנו, קל להבין מדוע אנשים השומעים על השירות של ניקוי ריפודים או ניקוי שטיחים, שואלים את עצמם "למה בכלל לנקות? מה רע במצב הקיים?". אנשים אלה אינם מבחינים ברמת הלכלוך על הריפוד ובהשפעתו על המראה הכולל ועל התחושה שהוא יוצר, אך לו היו מציבים בפניהם תמונות של הריפוד ביום הרכישה, הם לא היו מאמינים איזה שינוי הוא עבר לאורך הזמן. זוהי בדיוק הסיבה שאנשים שמחליטים בסופו של דבר להעביר את הריפודים או השטיחים שלהם ניקוי יסודי, נותרים עם פה פעור כאשר הם מקבלים את הפריטים חזרה מהניקוי. השטיח נראה כאילו רק עכשיו הוציאו אותו מהניילון, וכך גם הריפוד בניקוי של ספה, מזרון, מושב, כסא, כורסא וכן הלאה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למה חשוב לעשות את זה מקצועי?

כאמור, אחד המאפיינים של שירותי הניקוי הללו הוא שהם מתמקדים בלכלוך שנצבר במעבה הפריט. כך למשל, ניקוי שטיחים מקצועי בבר ניקוי לא נועד לנקות רק את פני השטח העליונים של השטיח, אלא לחדור פנימה, למוסס את כל שכבות השומן, הפיח, האבק והלחות ולסלק שארית של לכלוך מסיבי השטיח, ואותו הדבר כאשר מדובר בריפוד. כדי להגיע לרמת ניקיון כזאת באמצעות ניקוי ביתי, רבים יעשו שימוש בכמויות אדירות של מים ובחומרי ניקוי שנראים להם מספיק חזקים, על אף שייתכן שאינם מתאימים כלל לשטיח או לריפוד.

ניסיון כזה לנקות את השטיח או הריפוד באופן עצמאי, יכול לגרום נזק בלתי הפיך. תהליך ניקוי מקצועי יכול להבטיח את התוצאה הרצויה, ללא סיכון של פגיעה בשטיח או הריפוד. אם חשוב לכם ניקיון יסודי ואם אתם לא רוצים לפגוע ברכוש שלכם, ניקוי שטיחים וניקוי ריפודים מקצועי היא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

Back to top button