חדשות הארץמבזקים

אסון בנחל צפית: 3 הרוגים ו-9 נעדרים, כוחות הצלה וחילוץ במקום

כוחות גדולים ובהם, משטרת ישראל, מתנדבי יחידת חילוץ ערבה, זק"א, מגן דוד אדום וכוחות צה"ל פועלים בשעה זו (חמישי) בכדי לאתר ולסייע באיתור קבוצה של 25 נערים שהיו בטיול בנחל צפית בערבה ונסחפו בשיטפון.

עלי דיווחים מהשטח נקבע מותם של שלושה צעירים, 13 אותרו והכוחות פועלים בכדי לאתר עוד 9 נעדרים. צוותי יחידות חילוץ וצוותי יחידת 669 של חיל האוויר נערכים בסמוך למקום על מנת לפנות נפגעים.

צילום: דוברות מד"א

במקביל, המרכז הרפואי סורוקה הודיע לפני זמן קצר כי הוא נערך לקבלת הנערים מהאירוע באזור נחל צפית. "דיווח ראשוני שקיבלנו על מסוק שמפנה לביה״ח בשלב זה 3 פצועים. הצוותים בחדר המיון ערוכים ומוכנים לקבלת המפונים." נמסר מבית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
היערכות בסורוקה (צילום: חדשות MivzakLive)

ממשטרת המחוז הדרומי נמסר כי "בעקבות אירוע ההיסחפות של 25 נערים שהיו בטיול בנחל צפית בערבה, הוקפצו למקום כוחות גדולים של משטרה ושל כלל מתנדבי יחידות החילוץ של המחוז הדרומי. עד כה חולצו חלק מהנערים על ידי מתנדבי יחידות החילוץ בסיוע של מסוקים צבאים ונמשכות הסריקות אחר הנערים הנוספים.
מפקד המחוז הדרומי, ניצב מוטי כהן, עושה דרכו לזירת האירוע. המשטרה פתחה מרכז מידע טלפוני למשפחות בטלפון 0505073789 פקד חיים דמרי.

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א

 

Back to top button