מבזקיםרצועת עזה

משרד הבריאות בעזה: מת מפצעיו בן 14 שנפצע בעימותים בגבול הרצועה

משרד הבריאות בעזה מדווח כי במהלך הלילה (שבת) מת מפצעיו נער בן 14 שנפצע באורח קשה במהלך ההפגנות אתמול לאורך גדר הגבול ברצועת עזה. בהודעה נמסר כי סך הכל נהרגו בעימותים אמש בעזה 4 פלסטינים ו-1037 נפצעו.

ההרוגים, על פי משרד הבריאות בעזה הם: מוחמד אמין מוגבל בן 21 תושב שייח רדואן, ח'ליל נעים מוסטפה עטאללה, בן 22, משכונת אל-דרג', עבדול סלאם עיד זוהדי בכר בן 29 תושב חאן יונס והנער בן ה-14 הילאל ריאד עזאם תושב חאן יונס.

בתגובה להתפרעויות על הגדר, הלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר 6 יעדי טרור השייכים לכוח הימי של חמאס ברצועת עזה. בצה"ל הזהירו כי מעתה המדיניות השתנתה "אלימות על הגדר תיענה בתקיפות בעומק הרצועה כפי שהיה הלילה"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"צה"ל לא ייתן לשימוש ציני באזרחים בהם ילדים, נשים ואנשים עם מוגבלויות להוות כסות לפעילות טרור מתמשכת כנגד אזרחי ישראל וכוחות צה"ל, וימשיך להגיב ביד קשה לכל ניסיון טרור מסוג זה. התגובה להמשך אירועים מסוג זה לא תתוחם למרחב הגדר וארגון הטרור חמאס יישא בתוצאותיה גם בעומק שטח רצועת עזה. ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וממנה מעל ומתחת לקרקע." נמסר בהודעת דובר צה"ל.

Back to top button