איראןמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו חשף: "בידינו הארכיון הסודי של הגרעין האיראני"

ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף הערב (שני) כי בידי ישראל מידע מפלילי על איראן בנוגע לתוכניות הגרעין שלה. בנאומו אמר נתניהו: "הערב חשפנו הישג מודיעיני מהחשובים שידעה מדינת ישראל – חשפנו את הארכיון הסודי של הגרעין האיראני. החומר הזה נמצא בידינו מזה מספר שבועות. הוא חושף לראשונה למעלה מ-100,000 מסמכים סודיים של המשטר האיראני."

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו הוסיף כי "התיקים הסודיים מראים בבירור את הפעולות שאיראן עשתה כדי להשיג נשק גרעיני. הם מוכיחים שאיראן שיקרה לעולם במצח נחושה כדי שהמעצמות יאשרו את הסכם הגרעין עמה. ההסכם הזה סולל את דרכה של איראן לארסנל שלם של פצצות גרעין. הוא גם אפשר לאיראן לקבל מיליארדי דולרים שמממנים את התוקפנות שלה נגד ישראל וגם נגד מדינות אחרות במזרח התיכון."

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו הבהיר כי בחשיפת המסמכים האלה, ישראל עושה שירות גדול. "אנחנו עושים שירות גדול לא רק לביטחוננו, אלא גם לביטחונן של מדינות רבות באזור." וציין כי בעוד כמה ימים הנשיא טראמפ יודיע על החלטתו בעניין הסכם הגרעין עם איראן. "אני בטוח שהוא יקבל את ההחלטה הנכונה. ההחלטה הנכונה לארה"ב, ההחלטה הנכונה לישראל, ההחלטה הנכונה לביטחון העולם". אמר ראש הממשלה נתניהו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

Back to top button