צרכנות

טיפים לבחירת עורך דין תחבורה

אדם הנקלע לבעיה סטטוטורית או משפטית בעקבות עבירה שביצע בתחום התעבורה, חשוב מאד שישכור את שירותיו של עורך דין תעבורה כדי שינחה את דרכו וייצג אותו בכל ההליך הסבוך הכולל הופעות בבתי משפט ופסקי דין קלים או כבדים על פי המקרה הספציפי.

טיפים לבחירת עורך דין תעבורה

  • בחר עורך דין תעבורה שקיבלת עליו חוות דעת חיוביות מחברים או בני משפחה שנעזרו בו במקרים דומים בתחום התעבורה. אדם בעל שיעור קומה שנלחם עבור הלקוחות שלו, שעושה כל שניתן כדי להוציא אותם בעונשים קלים ככל האפשר מהמקרה.
  • בחר עורך דין שעוסק בעיקר בתחום התעבורה. עורכי דין אחרים העוסקים בנושאי חוזים, חברות או כל תחום משפטי אחר, לא יוכלו לעזור לך באותה רמה של ידע וניסיון ולכן עדיף לא לשכור את שירותיהם.
  • עורכי דין בתחום התעבורה חיים תחום זה 24/7 , הם צברו ידע עצום שמתווה עבורם את הדרך להצלחה בכל תיק. הם מכירים את ההתנהלות של כל גורמי המפתח הפועלים בתחום זה, המשטרה, עורכי הדין של התביעה, השופטים, חברות הביטוח ועוד . לכן הם יכולים להיערך מראש לכל תרחיש אפשרי ולפעול על פי המהלכים הצפויים.
  • קיימים מקרי תעבורה רבים שעניינם די דומה האחד למשנהו אך הם מתקיימים בבתי משפט מחוזיים שונים ברחבי הארץ על פי שיוכם הגיאוגרפי . עורכי דין תעבורה מקושרים למערכות המשפט ומקבלים ומתעדכנים בכל יום בפסקי הדין השונים שהושמעו . לעתים תכופות יכול עורך דין תעבורה מפולפל להשתמש בהכרעה מסוימת כפסק דין תקדימי המשמש לטובת הלקוח שלו, לאור הפרטים הדומים מאד של שני המקרים.
  • חשוב שעורך דין תעבורה יהיה בעל ידע ספציפי בתחום המקרה שלכם, אם מדובר בנושא רישיון נהיגה, תאונת דרכים, נהיגה בשכרות ועוד.
  • אם בפרטי המקרה יש נגיעה כספית, חברת הביטוח אמורה לשלם פיצוי ללקוח, חשוב מאד שעורך הדין שייבחר, ידע על המקרה הביטוחי שכן להליך בדיני התעבורה ישנו קשר לעניין אחריות הנהג לתאונה , כמו כן עלול להתווסף פרמיה לתשלומי הביטוח בעקבות האירוע, עורכי הדין של חברות הביטוח עושים כל שניתן כדי לא לשלם פיצוי הולם ללקוחות כלל, או לשלם פיצוי קטן מהסכום המגיע להם. על עורך הדין שייבחר יהיה לקחת בחשבון גם אלמנט זה בקביעת קו ההגנה הנבחר כל מנת שלנאשם לא יגרם נזק כספי מיותר.
  • מעבר לעניין של העבירות ישנה את שיטת הניקוד שאותה מנהל משרד הרישוי כאשר ריבוי נקודות עלולים להביא לפסילת רישיון ואמצעי תיקון נוספיפ כגון תאוריה טסט בדיקות במרב"ד וכו'
  • עורך דין תעבורה המייצג נהג שנסע במהירות מופרזת, מכיר היטב את כל הדרכים שבאמצעותם אפשר להקל על הנהגים, לקבל בחזרה רישיון נהיגה שנלקח עקב עבירה זו אם הנהיגה משמשת לפרנסה .הוא זה שישתדל למצוא דרכים לסגירת התיק הפלילי שנפתח נגד הלקוח בנסיבות חריגות וכך לא יגיעו הצדדים כלל לדיון משפטי.
  • הידע הרב של עורך דין תעבורה לא יסולא בפז ולכן הוא חייב לקבל מהלקוח שלו את כל פרטי המקרה כולל דקויות שנראות פחות חשובות, זאת כדי שיגבש את האסטרטגיה המתאימה ביותר לטיפול במקרה.
  • עורך דין תעבורה יודע איך לנהל את ההליך ולייעץ לנאשם מה הם זכויותיו בחקירה אצל בוחן תנועה. הוא ייתן לו את רוח הדברים, כגון מתי מותר לשמור על זכות שתיקה. ללא הדרכה מתאימה, הלקוח יאמר דברים שלעתים עדיף לא לומר אותם, הוא יתבלבל, יענה באופן לא אחראי ובסופו של דבר יזיק לעצמו. לכן, מומלץ להגיע לבית משפט בליווי של עורך דין תעבורה מקצועי.

 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button