חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

אבו מאזן התנצל, שר הביטחון: "ההתנצלות לא מתקבלת"

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התנצל היום (שישי) על דבריו האנטישמיים שאמר בנאומו ביום שני האחרון בכנס המועצה הלאומית הפלסטינית ברמאללה ואמר "אם היו אנשים שנפגעו מדבריי בפני הוועידה הלאומית הפלסטינית ובמיוחד היהודים, אני מתנצל בפניהם. אני רוצה להבטיח לכולם כי לא זו הייתה כוונתי, יש לי כבוד גדול ליהדות, כמו ליתר הדתות המונותאיסטיות. אני חוזר ומדגיש את הגינוי שלנו לשואה, זה הפשע הנורא בהיסטוריה ואני מביע את הסימפתיה שלנו לקורבנותיה. אנו מגנים אנטישמיות בכל צורה ומאשרים את מחויבותנו לפתרון שתי המדינות ולחיות זה לצד זה בשלום ובביטחון".

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס להתנצלותו של אבו מאזן ואמר כי ההתנצלות לא מתקבלת, "אבו מאזן הוא מכחיש שואה עלוב, שכתב דוקטורט על הכחשת שואה ולאחר מכן גם פרסם ספר על הכחשת שואה. כך יש להתייחס אליו. התנצלותו לא מתקבלת."

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך השבוע לנאומו האנטישמי של אבו מאזן ואמר, "אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. כנראה שמכחיש שואה נשאר מכחיש שואה. אני קורא לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. לא רק האנטישמיות חייבת לחלוף מן העולם, אלא גם אבו-מאזן.

  2. מאוחר מידי. לא מאמין לו. ואני שומע מה הם מלמדים את הילדים בבתי הספר. אי אפשר לשקר כל הזמן. אם הערבים רוצים לשפר את התדמית שלהם עליהם להתחיל מתכניות הלימודים בבתי הספר ורק לאחר שתי דורות נבחן את התוצאות. בינתיים אנחנו החזקים ואנחנו נחליט .

Back to top button