חדשות הארץמבזקים

גולדין: "מי שמביא ארכיון גרעיני מטהראן יכול להשיב את בנינו מעזה"

משפחת גולדין קיימה בצהריים (שישי) בגבול עזה באנדרטת "החץ השחור" את המפגן הראשון של "מסדר הדר" להשבת הבנים מידי חמאס.

פרופ׳ שמחה גולדין אמר כי "מי שמביא את הארכיון הגרעיני של איראן מטהראן יכול להשיב את החיילים והאזרחים אם רק יבחר לעשות כן".

שר הביטחון לשעבר ח"כ עמיר פרץ אמר כי "חמאס החל לנסות ולתת חזות אזרחית למאבק שלו כנגד ישראל עם תהלוכות השיבה שלו לעבר הגבול – אך אין שמץ של הומניות בארגון שמחזיק באופן אכזרי ולא חוקי באורון שאול והדר גולדין ז״ל ובאזרחים הישראלים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חבר ועדת החוץ והביטחון, ראש מועצת אשכול לשעבר ותושב עוטף עזה ח"כ חיים ילין (יש עתיד) ציין כי "ראש הממשלה ושר הביטחון לקחו השבוע את הסמכות לצאת למלחמה בחקיקה מידי הקבינט ואני שואל מכאן היכן הסעיף קובע שיש לכם אחריות להשיב את חיילי צה"ל הביתה בסוף המלחמה. לא הגיוני שבחוק אין את האחריות להחזיר את הבנים החטופים הביתה. הם רוצים סמכות בלי אחריות. זאת משימתה של ממשלת ישראל- להחזיר את הבנים הביתה"

ח"כ ילין התייחס גם לאיום העפיפונים ולהפגנות השישי ואמר כי "ראש הממשלה חייב להחזיר את הפרמטר שקובע כי המרחק מהגדר יהיה 300 מ' לפחות, כמו שהיה לפני צוק איתן. לא הגיוני שהפרמטר השתנה למרחק של 100 מ' והיום חמאס נמצא על הגדר. חייבים להחזיר את ההרתעה לגבול רצועת עזה."

משפחתו של קצין צה"ל הדר גולדין, המוחזק בידי חמאס בעזה, החלה היום (שישי) לקיים אירועי מחאה בהשתתפות אנשי ציבור, לשעברים במערכת הביטחון ואמנים באנדרטת "חץ שחור" שבגבול עזה.

במהלך האירוע שהתקיים בצהריים השתתפו משפחת גולדין, שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, ח"כ חיים ילין מ"יש עתיד" והזמר אלחי רפואה אשר לחם כקצין בחטיבת גבעתי לצדו של הדר גולדין.

באירוע השתתפו למעלה מ-100 אזרחים.

תגובה אחת

  1. עם כל הסימפטיה שיש לי לאב השכול, דבריו של מר גולדין חסרי הגיון בעליל. האם הוא רוצה לסכן את חייהם של צעירים אחרים רק בשביל להביא את שרידי גופתו של בנו? האם זה שווה את גדיעתם של חיים נוספים?

    המבצע באירן אף הוא היה מסוכן אבל מטרתו הייתה לשפר את בטחון המדינה על ידי הבאת מידע קריטי בנושא תוכנית הנשק הגרעיני של אירן. ההשוואה לא במקומה ולא משרת את זכרון בנו שנפל למען המדינה.

Back to top button