מבזקיםצבא וביטחוןרצועת עזה

צה"ל חושף: ככה בעזה מביימים פציעות ומנצלים ילדים בהפגנות

אתמול (שישי) במהלך הפרות הסדר האלימות בגבול רצועת עזה, המוני המפגינים נכנסו למעבר כרם שלום, מצידו הפלסטיני וגרמו במקום נזק למצבורי הגז והדלק, לגדרות ולשערים ולרכוש נוסף. בצה"ל מבהירים כי מדובר ברכוש שנועד לרווחת אזרחי עזה שסופק על ידי מדינת ישראל ומדינות נוספות מרחבי העולם.

הצתת מעבר כרם שלום (צילום: דובר צה"ל)

עוד ציינו בצה"ל כי "אלימות זו, הפוגעת באופן ישיר ברווחת תושבי עזה, מובלת על-ידי ארגון הטרור חמאס, המנסה להציג מצג שווא אליו הוא גורר אזרחים ומסכנם. ממעבר כרם שלום נכנסות מדי שבוע כבר שנים מאות משאיות סחורה וציוד, וכן מוזרם דלק וגז לשימוש אזרחי הרצועה. בכך פועל החמאס נגד האינטרסים של תושבי הרצועה ומרע את מצבם של תושבי הרצועה למטרותיו."

הצתת מעבר כרם שלום (צילום: דובר צה"ל)

במהלך הפרות הסדר האלימות שמוביל ארגון הטרור חמאס, צה"ל זיהה תופעות של ביום פצועים ופציעות, שימוש בילדים ובנשים ועוד. בצה"ל אומרים כי כל פעולות אלה נועדו לעטוף את פעולות הטרור הקשות שמבצע החמאס בהן השלכת מטענים, רימונים, ניסיונות חדירה לשטח ישראל ולהקשות על פעולות ההגנה של צה"ל תוך הצגת מיצג שווא ושקרי אל מול דעת הקהל הבינלאומית. בצה"ל הדגישו כי הוא יוסיף לעמוד על משימת ההגנה והביטחון של אזרחי ישראל וריבונותה, ככל שיידרש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הצתת מעבר כרם שלום מצדו הפלסטיני

הצתת מעבר כרם שלום (צילום: דובר צה"ל)
הצתת מעבר כרם שלום (צילום: דובר צה"ל)
הצתת מעבר כרם שלום (צילום: דובר צה"ל)

ביום פציעות של המשתתפים בהפרות הסדר האלימות

שימוש ציני בילדים וניצולם בהפרות הסדר בגדר בשבועות האחרונים

Back to top button