העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

חמאס: "ישראל תשלם מחיר כבד על הפיצוץ אמש בו איבדו 6 לוחמים"

גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס פרסמו היום (ראשון) הודעה בנוגע לפיצוץ המסתורי שאירע אמש בו נהרגו 6 מפעילי הארגון. על פי ההודעה "בערב יום שבת 05/05/2018 באזור מערב זואיידה במרכז רצועת עזה עסקו השאהידים במשימה ביטחונית גדולה. הם חשפו מערכת ריגול גדולה שהטמין הכיבוש. מדובר במערכת הריגול הגדולה ביותר שנחשפה במהלך העשור האחרון. הלוחמים שלנו הצליחו לאחר מאמץ גדול להגיע אל אותה מערכת ולחשוף אותה. אנשינו לא הצליחו להגן על עצמם והמחיר ששילמה ההתנגדות קשה מאוד. האויב ספג גם מכה קשה כשהצלחנו לחשוף את מערכת הריגול והמודיעין. אנשינו איבדו את חייהם בשעה שהתמודדו עם המערכת המסוכנת כדי לנטרל אותה בשעה שאירע פיצוץ ממטען נפץ שהכין האויב הציוני."

עוד נמסר בהודעת הארגון, "אנו עומדים היום עם כל אבותינו הטהורים של המוג'אהדין שביצעו עבודתם ונהרגו במשימה רגישה לאורך מלחמת המוחות עם האויב הציוני. יש לנו הישגים משמעותיים של ההתנגדות ואתמול זה ההישג הגדול ביותר שעליו שילמנו בחייהם של לוחמינו".

המחבלים מהזרוע הצבאית של חמאס שנהרגו בפיצוץ

על פי הודעת הארגון בפיצוץ בו נהרגו 6 מחבלים היו לוחמים בכירים בארגון, מפקד מחנה ו-3 מפקדי שדה. מפקד מחנה, מחמוד וליד חסן פרופסור בן 34, מפקד שדה ויסאם אחמד מוחמד אבו מחרוק בן 27, מפקד שדה טאהר עיסאם סלאמה שאהין בן 29, מפקד שדה מוסא איבראהים מחמוד סלמאן בן 30, לוחם בארגון אל-קאסם מחמוד מוחמד עבד אל-רחמן אל-טוואשי בן 27 ולוחם נוסף בארגון מחמוד סעיד חלמי אל-קישאווי בן 29.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר בהודעה "אנחנו בגדודי קסאם מדגישים מול הפשע הציוני הזה בזירה הפלסטינית שלנו כי צעדת הג'יהאד וההתנגדות תמשיך בכל הכוח, האחריות הישירה של הפשע הזה ופשעים אחרים שביצע מוטלת על האויב הציוני שישלם מחיר כבד. אנו מבטיחים כי תשלום החשבון יגיע והוא יהיה כואב עבור האויב". בארגון הוסיפו כי ישנם עוד פרטים בנוגע לפיצוץ שאירע אמש אך פרטים חשובים אלה יחשפו לעם הפלסטיני בשלב מאוחר יותר.

Back to top button